Mii de clienți KRUK România folosesc canalele online ale companiei, 70% dintre aceștia fiind convertiți din offline din luna martie până în prezent, potrivit unu comunicat de presă.
Instrumentul cel mai folosit de clienți este platforma online e-kruk.ro, lansată încă de anul trecut, care a primit în ultima perioadă îmbunătățiri precum: plată online, cu sau fără cont de utilizator, plată prin link, generarea online de angajamente de plată personalizate, chat online și funcția de apelare imediată prin butonul call-back. Platforma e-kruk oferă confortul vizualizării situației financiare curente la orice oră, posibilitatea de a efectua plăţi pentru un anumit caz, pentru clienții cu mai multe dosare și chiar programarea unei vizite a agenţilor de teren.
Comparativ cu perioada precedentă pandemiei, plăţile online înregistrate în lunile martie – august, au crescut cu 700%, pe fondul respectării normelor de prevenire a răspândirii virusului SARS-COV2, şi anume, evitarea contactului direct şi efectuarea plăţilor mai ales prin card.
Interacţiunea online dintre echipa KRUK şi clienţi a înregistrat un nivel maxim în luna martie, când noul context a generat necesitatea unor lămuiriri legate de implementarea soluţiilor viabile de plată a datoriei. Astfel, mutarea clienţilor KRUK din mediul offline în cel online a fost foarte vizibilă în luna iulie, când s-a înregistrat cel mai mare număr de conturi noi în platforma e-KRUK, şi de asemenea, s-au generat cele mai multe angajamente de plată în rate şi s-au efectuat cele mai multe plăţi online. Pentru a încuraja și mai mult activitatea online, în următoarele 3 luni, oferim clienților KRUK posibilitatea câștigării unui telefon mobil performant pentru plățile online mai mari de 100 lei, a spus Liviu Costică, Directorul de Operaţiuni al KRUK România.