Burse/Investitii

Acționarii Visual Fan vor putea beneficia de dividende în valoare de peste 4 milioane de lei, conform noii propuneri anuale, ce oferă un randament net de aproximativ 4%

Visual Fan S.A. (simbol bursier: ALW), compania românească listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București și deținătoarea brandului Allview, anunță convocarea Adunării Generale Ordinare a Acționarilor (AGOA) pentru data de 3 iulie 2025, cu propunerea de a distribui dividende în numerar în valoare totală de peste 4 milioane lei, din profitul nerepartizat aferent anului 2024, potrivit unui comunicat.

Visual Fan are o capitalizare bursieră de peste 105 milioane de lei și ocupă o poziție solidă pe piața AeRO. Compania se remarcă prin profitabilitate în creștere și un randament net al dividendului atractiv, de aproximativ 4%, raportat la prețul de 15,2 lei/acțiune. Cu un PER (Raport Preț / Profit) de 18,05, Visual Fan își consolidează statutul de emitent performant și stabil. În cazul aprobării de către acționari, dividendul brut propus este de 0,60 lei/acțiune, urmând a fi acordat acționarilor înregistrați în registrul acționarilor la data de 24 iulie 2025 (data ex-dividend: 23 iulie 2025), iar plata dividendelor se va efectua începând cu 07 august 2025.

„Distribuirea de dividende este o expresie a angajamentului nostru față de acționari, dar și o dovadă a stabilității și performanței companiei în ultimul an. Ne propunem să menținem un echilibru sănătos între distribuirea de valoare către acționari și continuarea investițiilor strategice în inovație, sustenabilitate și dezvoltarea businessului la nivel de divizii. În perioada următoare, Visual Fan va continua să aloce resurse pentru extinderea portofoliului și lansarea de proiecte noi în toate diviziile active ale companiei: Solar Energy, Allview Auto și IT&C.”, a declarat Lucian Peticilă, CEO Visual Fan SA.

În anul 2024, compania Visual Fan S.A. a înregistrat o creștere semnificativă a profitului net, care a crescut cu aproximativ 25% ajungând la 5,66 milioane lei. Profitul net a reprezentat 5,92% din cifra de afaceri, comparativ cu 4,21% în anul anterior. Rezultatele obținute demonstrează impactul direct al strategiei companiei de creștere sustenabilă, axată pe maximizarea randamentului și identificarea unor noi oportunități de business.

Articole recente

Ambasadorul României în SUA: Subiectul privind anularea alegerilor, închis

Andrei Muraru, ambasadorul României în Statele Unite ale Americii, admite că momentul anulării alegerilor prezidenţiale…

19 minute ago

Raoul Bova: Războaiele distrug viitorul; tinerii ‘să privescă oamenii în ochii, nu în ecran’

Starul italian din 'Under the Tuscan Sun' sau 'Alien vs. Predator' (AVP), Raoul Bova se…

23 de minute ago

Fitch a revizuit perspectiva asociată ratingului Poloniei la “negativă” din cauza deteriorării finanţelor publice

Agenţia de evaluare financiară Fitch Ratings a revizuit, vineri, perspectiva asociată ratingului Poloniei, la "negativă",…

5 ore ago

Zelenski îi răspunde lui Putin şi propune la rândul său Kievul ca posibil loc de întâlnire

Liderul ucrainean Volodimir Zelenski a replicat propunerii preşedintelui rus Vladimir Putin, care insistă ca locul…

5 ore ago

Peste jumătate dintre firmele din Bucureşti-Ilfov au înregistrat creşteri de minimum 21% ale facturilor la electricitate(patronat)

Federaţia Patronatelor Întreprinderilor Mici şi Mijlocii Bucureşti-Ilfov atrage atenţia că presiunea financiară generată de costurile…

9 ore ago

This website uses cookies.

Read More