Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzAcţiunile Facebook au scăzut cu aproximativ 20% după ce compania americană a anunţat o creştere a reclamelor sub aşteptări şi că, pentru prima oară, a pierdut utilizatori, potrivit news.ro.
În ultimul trimestru, Facebook a avut 1,929 miliarde de utilizatori, în scădere de le 1,93 miliarde de utilizatori în trimestrul anterior. Este pentru prima oară când, trimestrial, numărul de utilizatori Facebook scade.
Aplicaţia Facebook a pierdut în ultimele trei luni un milion de utilizatori activi zilnic în Statele Unite, regiune în care câştigă cei mai mulţi bani din reclame – un semnal îngrijorător pentru investitori.
Mark Zuckerberg spune că problema vine din dificultatea platformelor companiei în a atrage tineri şi din concurenţa creată de TikTok pe zona de short form video. Reels este produsul Meta cu cea mai mare creştere, însă, se pare, nu şi suficientă.
Meta a avut un profit de 40 de miliarde de dolari anul trecut, însă, Reality Labs a început să piardă bani, prin investiţiile în metavers şi AV/VR. Această divizie a pierdut 10,2 miliarde de dolari anul trecut la venituri de 2,3 miliarde de dolari.
Mai multe regiuni din Rusia și anumite zone din Ucraina controlate de aceasta semnalează penurie…
Rusia a atacat o stație de compresie a gazelor din estul Ucrainei, care joacă un…
Poliția italiană a arestat, la Rimini, un cetățean ucrainean suspectat de coordonarea atacurilor asupra conductelor…
Credeați că TVA de 21% se aplică de la 1 august? Ei bine, pentru utilități…
Derpan, unul dintre cei mai importanți producători de croissante din România și parte a grupului…
Alin Tişe, preşedintele CJ Cluj, a scris joi o postare pamflet în care arată că,…
This website uses cookies.
Read More