Agricultură

Acțiunile Norofert intră la tranzacționare pe SMT piața AeRO

Bursa de Valori Bucuresti  informeaza ca marti, 3 martie, actiunile Norofert SA (simbol bursier – NRF , ISIN – ROHQGW108MX2) vor intra la tranzactionare pe Sistemul Multilateral de Tranzactionare (SMT), piata AeRO. Norofert este unul dintre cei mai importanti producatori romani de inputuri agricole ecologice si un jucator experimentat pe piata locala de agricultura ecologica.

In 18 iulie 2019, Norofert a derulat un plasament privat prin care a atras 7,25 milioane lei de la 70 de investitori. Acestia au subscris un numar de 712.500 actiuni nou emise, cu o valoare nominala de 0,4 lei/ actiune si prima de emisiune de 9,6 lei/actiune, generand  o capitalizare anticipata de peste 20 milioane lei.

In ianuarie 2020 societatea a derulat a doua runda de finantare de pe piata de capital, printr-un nou plasament privat, emitand obligatiuni in valoare de 11,5 milioane lei.

Goldring este Consultantul Autorizat care a asistat Norofert in derularea plasamentelor private si admiterea la tranzactionare pe SMT, piata AeRO.

Norofert are un capital social de 802.394 lei, divizat in 2.005.985 actiuni cu o valoare nominala de 0,4 lei/ actiune. In structura actionariatului Norofert se regasesc CEO-ul si Presedintele CA, Vlad Andrei Popescu, cu 38,69% din actiuni, Ileana Popescu (20,79%), Marian Marius Alexe (10,24%), diferenta de actiuni fiind detinute de alti actionari persoane fizice (22,99%) si actionari persoane juridice (7,28%).

Infiintata in anul 2000 ca o afacere de familie, compania a cunoscut in ultimii doi ani o crestere rapida dupa ce a dezvoltat o tehnologie proprie, numita BioChain, care utlizeaza numai materii prime de origine vegetala si animala, componente bacteriene si microorganisme ca ingrediente in fabricarea produselor. Compania produce ingrasaminte organice, produse fitosanitare organice, precum insecticide si fungicide, tratamente pentru seminte si tratamente foliare. In 2018, Norofert Organics a lansat o premiera pe piata romaneasca prin introducerea tuturor produselor sale sub forma de tableta efervescenta. In 2019, compania a lansat o noua linie de produse pentru gradinarit sub marca Norofert Fito, ce are la baza 8 produse care pot fi folosite pe tot parcursul ciclului vegetal al plantelor, contribuind la cresterea si dezvoltarea lor sanatoasa si oferind in acelasi timp solutii complete pentru combaterea bolilor si daunatorilor. Tot in 2019, Norofert a introdus o noua linie de produse pentru agricultura conventionala, numita Karisma. Norofert detine in prezent o cota de aproximativ 30% din piata locala de inputuri pentru agricultura ecologica. La sfarsitul anului 2018, compania a inceput sa se extinda in afara Romaniei, semnand primele contracte cu distribuitori din Republica Moldova si intentioneaza sa se extinda in continuare in Grecia, Bulgaria, Croatia si SUA.

Articole recente

MAE: Ministrul Oana Ţoiu a discutat cu Marco Rubio despre întărirea Parteneriatului Strategic România – SUA

Ministrul Afacerilor Externe, Oana Ţoiu, şi secretarul de stat al Statelor Unite ale Americii, Marco…

2 ore ago

Acord UE-SUA: Franţa a fost “un pic singură”, regretă premierul francez

Franţa a fost "un pic singură" în bătălia comercială în faţa SUA, şi-a exprimat regretul…

5 ore ago

Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia CJ Buzău; Lungu (PSD): Ar fi o onoare pentru noi

Fostul premier Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia Consiliului Judeţean Buzău. ''Sunt discuţii ca…

5 ore ago

This website uses cookies.

Read More