Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzSursa foto: news.reebok.com
Producătorul german de articole sportive Adidas a anunţat joi că va vinde marca americană Reebok companiei Authentic Brands Group (ABG) pentru 2,1 miliarde de dolari, relatează agenţia EFE, potrivit Agerpres.
Adidas a subliniat că o mare parte din preţul de vânzare va fi plătită în numerar la momentul tranzacţiei, care este preconizată în primul trimestru din 2022.
Adidas intenţionează să redistribuie o mare parte din sumă acţionarilor săi.
CEO-ul Adidas, Kasper Rorsted, a afirmat că “Reebok a fost o valoare a lui Adidas” şi că este mulţumit de contribuţia mărcii şi echipei în compania germană.
Marca Reebok, pe care Adidas a achiziţionat-o în 2006 pentru 3,1 miliarde euro, pentru a putea concura mai bine cu Nike, nu a adus rentabilitatea aşteptată şi, de ceva timp, dorea “să o însănătoşească”, deşi se zvonea vânzarea acesteia, opţiune pentru care, în final, s-a decis.
Vânzarea Reebok nu va avea impact asupra perspectivelor financiare ale Adidas din acest an, nici asupra obiectivelor până în 2025, mai scrie EFE.
Preşedintele Nicuşor Dan a declarat, miercuri, la Centrala de la Cernavodă, că nuclearul este una…
În momentul acesta coaliţia de guvernare funcţionează şi merge înainte, a afirmat, miercuri, la Cernavodă,…
Menţinerea impozitului minim pe cifra de afaceri (IMCA) reprezintă o modalitate de impozitare care descurajează…
Ambasada României a primit o invitație oficială în China, dar, din perspectiva noastră, niciunul dintre…
Procurorii Direcției Naționale Anticorupție efectuează, miercuri, 47 de percheziții într-un dosar în care se investighează…
Morphosis Capital a atras 130 de milioane de euro pentru Fondul II, depăşind ţinta iniţială,…
This website uses cookies.
Read More