Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzSursa foto: news.reebok.com
Producătorul german de articole sportive Adidas a anunţat joi că va vinde marca americană Reebok companiei Authentic Brands Group (ABG) pentru 2,1 miliarde de dolari, relatează agenţia EFE, potrivit Agerpres.
Adidas a subliniat că o mare parte din preţul de vânzare va fi plătită în numerar la momentul tranzacţiei, care este preconizată în primul trimestru din 2022.
Adidas intenţionează să redistribuie o mare parte din sumă acţionarilor săi.
CEO-ul Adidas, Kasper Rorsted, a afirmat că “Reebok a fost o valoare a lui Adidas” şi că este mulţumit de contribuţia mărcii şi echipei în compania germană.
Marca Reebok, pe care Adidas a achiziţionat-o în 2006 pentru 3,1 miliarde euro, pentru a putea concura mai bine cu Nike, nu a adus rentabilitatea aşteptată şi, de ceva timp, dorea “să o însănătoşească”, deşi se zvonea vânzarea acesteia, opţiune pentru care, în final, s-a decis.
Vânzarea Reebok nu va avea impact asupra perspectivelor financiare ale Adidas din acest an, nici asupra obiectivelor până în 2025, mai scrie EFE.
ANRE a dispus inițierea unei acțiuni de control la operatorii de distribuție concesionari, în ceea…
ANRE a aprobat, în cadrul şedinţei Comitetului de Reglementare, Metodologia pentru stabilirea unui set de indicatori…
Acordul privind tarifele şi comerţul, convenit în 27 iulie de şeful Comisiei Europene, Ursula von…
Judecătorul Claudiu Drăgușin, membru al Consiliului Superior al Magistraturii, spune că măsurile anunțate marți de…
Preşedintele Donald Trump a declarat marţi în timpul unei vizite la noul său teren de…
Fondul Monetar Internaţional (FMI) a îmbunătăţit uşor previziunile privind creşterea economiei mondiale în 2025 şi…
This website uses cookies.
Read More