Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzMembrii rețelei Nordis au pus la punct un program de marketing agresiv, care a vizat toate canalele de comunicare posibile, pentru a câștiga încrederea potențialilor clienți, susține Direcția de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism.
În referatul trimis în instanță de DIICOT, procurorii detaliază sumele cheltuite de Compania Nordis pentru publicitate.
‘Așa cum s-a precizat în debutul situației de fapt, pentru câștigarea încrederii potențialilor clienți și crearea imaginii unui business de succes, s-a pus la punct un program de marketing agresiv, care a vizat toate canalele de comunicare posibile, sens în care 8.380.355 lei au fost cheltuiți pentru publicitate, din care 5.114.040 prin instituții media private, 1.672.706 lei către Facebook și 1.593.609 lei către Google. În aceeași paradigmă se regăsesc și sponsorizări în valoare de 4.286.462 lei, din care cea mai importantă este cea acordată Federației Române de Fotbal, în fapt tot un mijloc de publicitate’, arată procurorii.
Procurorii solicită Curții de Apel București arestarea preventivă a 11 inculpați din gruparea Nordis, printre care Laura Vicol, Vladimir Ciorbă și Gheorghe Poștoacă, ultimii doi fiind acționari principali la Nordis Group.
Federaţia Patronatelor Întreprinderilor Mici şi Mijlocii Bucureşti-Ilfov atrage atenţia că presiunea financiară generată de costurile…
Jocurile de noroc online ilegale au generat aproape trei sferturi din veniturile din jocuri de…
Fondul Proprietatea a completat convocatorul AGA din 29 septembrie cu propunerile transmise de Ministerul Finanțelor,…
Dezvoltatorul de energie eoliană offshore Orsted a obținut vineri aprobarea acționarilor pentru o emisiune de…
Piețele obligațiunilor „nu au înțeles pe deplin” faptul că noile venituri provenite din tarifele impuse…
Grupul antreprenorial Agroland, prezent pe piața de retail, agribusiness, producție alimentară și nutriție animală, a…
This website uses cookies.
Read More