Producătorul de mobilă LEMET a înregistrat o cifră de afaceri de 123,2 milioane lei, în primele șase luni, în creștere cu 17 procente, potrivit unui comunicat. Creșterea a fost determinată de extinderea rețelei naționale de magazine, dar și de reducerile masive și soluțiile complete de finanțare în rate fără dobândă, conform companiei.
După inaugurarea în luna mai a Mall-ului LEMS din Ploiești, care se întinde pe 3 niveluri, pe o suprafață totală de 5.000 mp, LEMET a început al doilea semestru cu deschiderea magazinelor din Constanța și Botoșani, pe 1 iulie. Showroom-ul din Constanța se întinde pe o suprafață de 2.000 mp, iar cel din Botoșani pe 700 mp.
„Am analizat cererea de pe piața locală, împreună cu o serie de mulți alți factori și am hotărât să relocăm magazinele LEMS din aceste două orașe: Constanța și Botoșani. (…) Plănuim cu responsabilitate extinderea rețelei de magazine pe tot teritoriul țării”, a declarat Alexandru Rizea, director general LEMET.
Fabrica LEMET din Brebu, Câmpina, a fost înființată în 1991. Începând cu 2005, compania LEMET dezvoltă brandul de magazine LEMS pentru desfacerea produselor sale. LEMET are 10 linii de producție cu tehnologii de ultimă oră, complet automatizate pentru prelucrarea panourilor compozite din lemn, a lemnului masiv și finisarea acestora și 72 de magazine LEMS cu o suprafață totală de retail de aproximativ 70.000 mp, fiind cea mai extinsă rețea de magazine de mobilă din România.