Reprezentanţii companiei susţin că s-a înregistrat o evoluţie pozitivă pe toate liniile de afaceri.
“În termeni generali, cererea de servicii medicale s-a menţinut la un nivel ridicat în timpul primului trimestru al anului, fiind potenţată de o recunoaştere puternică a calităţii medicilor din cadrul reţelei medicale de către fiecare pacient”, se menţionează în comunicat.
Potrivit sursei citate, majoritatea liniilor de business ale Grupului MedLife a înregistrat o performanţă bună, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului anterior. Astfel, cele mai mari creşteri au fost înregistrate de spitale (+39%), de segmentul corporate (+28%), urmate de clinici (+24%) şi de laboratoare (+19%).
În medie, peste 25.000 de servicii sunt accesate zilnic în cadrul unităţilor MedLife.
În prezent, Grupul MedLife deţine cea mai puternică reţea de diagnostic şi tratament din România, cu 700 locaţii proprii şi partenere la nivel naţional şi peste 6,5 milioane de pacienţi unici care au apelat la servicii de prevenţie, wellness, tratament şi spitalizare. Totodată, peste 800.000 de angajaţi beneficiază de abonamente de servicii medicale prin intermediul abonamentelor MedLife.