Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzReprezentanţii companiei susţin că s-a înregistrat o evoluţie pozitivă pe toate liniile de afaceri.
“În termeni generali, cererea de servicii medicale s-a menţinut la un nivel ridicat în timpul primului trimestru al anului, fiind potenţată de o recunoaştere puternică a calităţii medicilor din cadrul reţelei medicale de către fiecare pacient”, se menţionează în comunicat.
Potrivit sursei citate, majoritatea liniilor de business ale Grupului MedLife a înregistrat o performanţă bună, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului anterior. Astfel, cele mai mari creşteri au fost înregistrate de spitale (+39%), de segmentul corporate (+28%), urmate de clinici (+24%) şi de laboratoare (+19%).
În medie, peste 25.000 de servicii sunt accesate zilnic în cadrul unităţilor MedLife.
În prezent, Grupul MedLife deţine cea mai puternică reţea de diagnostic şi tratament din România, cu 700 locaţii proprii şi partenere la nivel naţional şi peste 6,5 milioane de pacienţi unici care au apelat la servicii de prevenţie, wellness, tratament şi spitalizare. Totodată, peste 800.000 de angajaţi beneficiază de abonamente de servicii medicale prin intermediul abonamentelor MedLife.
Guvernul chinez anunţă plata unei alocaţii anuale fără precedent de aproximativ 420 de euro pentru…
Consiliul Concurenței a aprobat achiziția de active și de acțiuni în Telekom România Mobile Communications…
Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică avertizează în legătură cu continuarea campaniilor frauduloase care promovează o…
Consiliul Concurenței aprobă achiziția de active și de acțiuni în Telekom România Mobile Communications de…
Startup-ul Z.ai, cunoscut anterior sub numele de Zhipu, a anunțat luni că noul său model…
Taxele vamale de 15% la exporturile europene au un impact direct limitat asupra României, în…
This website uses cookies.
Read More