Agrii România anunță lansarea chatbotului Amira, pentru a ușura munca agenților de vânzări în oferirea de informații despre hibrizi, substanțe active și produse specifice folosite de către agricultori. Soluția Amira este dezvoltată în colaborare cu DRUID, companie specializată în tehnologie conversaţională, potrivit unui comunicat de presă.
Amira este integrată cu platforma colaborativă MS Teams, și acționează ca un motor de căutare în baza de date pentru agenții de vânzări. Astfel, peste 200 de agenți de vânzări obțin mai rapid informații despre produsele de protecția plantelor, semințe, prețuri producători, dar și rapoarte detaliate.
Amira își împrospătează permanent cunoștințele, și face recomandări pe baza cerințelor specifice sau ale informațiilor istorice. De exemplu, pentru o cultură de porumb, Amira afișează opțiunile de hibrizi oferite de producători și, după selectarea mărcii dorite, comunică prețul standard și variantele de plată. Toate propunerile țin cont de cultură, normele de semănat pentru fiecare soi în parte, substanțe active sau concentrații. Mai mult, agentul de vânzare are posibilitatea oferirii unui discount, pentru ușurarea procesului de vânzare.
„Amira marchează un moment important în evoluția Agrii România, prin viteza și eficiența pe care le aduce colegilor noștri. Realitatea ne forțează să ne orientăm spre digitalizare și acces rapid la informații, pentru o interacțiune superioară cu clienții. După doar două luni de la implementare, 200 de utilizatori comunică activ cu Amira”, declară Monalisa Ungureanu, CEO Agrii România.
„Amira înseamnă primul pas pentru DRUID în agribusiness. Sunt bucuros să descopăr o companie atât de tehnologizată, dornică să adopte o soluție conversațională de avangardă. Cred într-un impact pozitiv puternic”, afirmă la rândul său, Liviu Drăgan, CEO DRUID.
***
DRUID este singura companie din România specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi, dedicaţi proceselor complexe tip Enterprise, şi unul dintre puţinii furnizori la nivel global care acoperă toate tipurile de implementări – cloud, hybrid sau on-premises. Peste 500 de şabloane conversaţionale preconfigurate pe roluri, procese şi industrii asigură lansarea în producţie în doar câteva săptămâni.