Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzAvând în vedere faptul că întreg domeniul turistic este pus pe hold de la declararea pandemiei, în toată industria de turism proprietarii caută soluții să își păstreze personalul și business-ul. Mai mult ca oricând, resursa uman, care activează în turism, a fost foarte afectată, astfel după pandemie diferența o vor face companiile care au pastrat permanent legătura cu angajații lor și au găsit soluții să îi țină pe aceștia conectați cu organizația, potrivit agenției de turism Eturia.
“Noi, ca și companie organizăm sesiuni săptămânale de learning pe partea de destinații; studiem diferite platforme de e-learning care să ne ajute să cream o experiență plăcută de învățare pentru colegii noștri, avem grijă să revizuim procesele de lucru din fiecare departament pentru a le simplifica și a ne asigura că sunt ușor de parcurs și de înteles pentru toți oamenii din organizație. Pentru o mai bună eficientizare a timpului, am reușit să implementăm încă din primele zile de telemunca, un sistem de monitorizare a activității, care ne ajuta în gestionarea corecta a timpului de lucru. În plus, am reușit să facem o planificare în avans a întregii activități pentru toată perioada aceasta de izolare, astfel încât să putem urmări cu ușurință rezultatele acțiunilor noastre și să fructificăm la maxim această perioada. Ne-am creat cu toții cont în Workplace de la Facebook, o platforma de lucru care permite și partea de socializare cu echipa într-un format foarte prietenos“, declară Alina STOICA, People Development Manager Eturia.
În timp ce mai multe agenții de turism au ales telemunca ca mod de a-și continua activitatea, o componentă esențială, care face diferența, este însă interacțiunea personală între liderii organizației și consultanții în turism, interacțiune mijlocită firește tot prin tehnologie.
“Organizăm săptamânal o sesiune de socializare online în care ne împărtășim ce am mai făcut, ce provocari personale sau profesionale am întâmpinat de la ultima întâlnire. Un lucru pe care îl facem și ne ține uniți sunt activitățile de divertisment cum ar fi: cursurile de gătit, de ZUMBA pentru a ne păstra într-o formă bună fizică și psihica. Întâlnirile ONE to ONE online rămân esențiale, deoarece este important ca oamenii să ne simtă pe noi, liderii organizației, aproape, arătându-le că ne pasă, empatizând cu ei, auzindu-ne zilnic la telefon și oferindu-le ghidaj acolo unde apar obstacole, ajutându-i să-și gestioneze eficient timpul, prioritățile, dar și emoțiile“, a mai declarat Alina Stoica.
Alte acțiuni de care beneficiază angajații Eturia în plină pandemie COVID-19 sunt:
“Concluzia după aceste luni de pandemie este că în astfel de situații îți dai seama cât de important este că ai investit în perioada de normalitate în cursuri de transformare a culturii organzaționale, cursuri care ne-au provocat creativitatea, determinarea, reziliența și tenacitatea. Astfel, după ce ieșim din perioada de izolare cel mai probabil ne vom axa pe partea de training intern o perioadă, urmând ca de anul viitor să luăm în calcul noi investiții și pe partea de training extern”, a precizat Alina Stoica.
Boom-ul inteligenței artificiale, la care Sam Altman, CEO-ul OpenAI, a contribuit cu ChatGPT, la sfârșitul…
SIPEX, unul dintre cei mai mari distribuitori de materiale și finisaje pentru construcții din România,…
ELECTROMAGNETICA S.A., cu sediul în Str. Calea Rahovei, nr. 266-268, București, sector 5, înregistrată la…
Generalul David Allvin, aflat la conducerea Forţelor Aeriene ale Statelor Unite, îşi va părăsi funcţia…
Emisarul special al preşedintelui rus Vladimir Putin pentru investiţii şi cooperare economică, Kirill Dmitriev, a…
Președintele finlandez Alexander Stubb a declarat luni, la Washington, că omologul său rus Vladimir Putin…
This website uses cookies.
Read More