Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzAllianz-Ţiriac pune la dispoziţia clienţilor săi Claims Tracker – un serviciu inovator care simplifică şi transparentizează modul de soluţionare a daunelor acoperite de asigurările Casco pentru persoanele fizice, potrivit unui comunicat de presă.
Cu ajutorul Claims Tracker clienţii pot transmite online documentele necesare şi au acces la informaţii şi actualizări 24/7, în timp real, despre dosarul de daună.
Noul serviciu este gratuit şi nu necesită descărcarea unei aplicaţii sau crearea unui cont de utilizator. În funcţie de preferinţă, clientul primeşte prin SMS sau e-mail un link – activ pe întreaga perioadă a soluţionarii dosarului de daună – ce poate fi accesat oricând de pe telefon, desktop sau tabletă.
„Clienţii îşi doresc de la companiile de asigurări o schimbare a modului de interacţiune şi creşterea vitezei de răspuns. Ei apreciază înainte de toate transparenţa, simplitatea şi confortul. Prin Claims Tracker, Allianz-Ţiriac propune un nou mod de soluţionare a daunelor: mai simplu, mai personal, digital şi 100% transparent. Introducerea Claims Tracker este un pas firesc pentru o companie precum Allianz-Ţiriac care are ca obiectiv principal simplificarea produselor şi proceselor în beneficiul clienţilor, precum şi creşterea vitezei de reacţie şi a transparenţei”, a declarat Mirjana Krolo, Director al Direcţiei Operaţiuni în cadrul Allianz-Ţiriac.
În comunicat se mai precizează: “Pentru a beneficia de avantajele Claims Tracker, asiguraţii trebuie să parcurgă doi paşi simpli:
După deschiderea dosarului de daună Casco, clienţii Allianz-Ţiriac primesc, prin intermediul Claims Tracker, confirmarea acoperirii daunei şi sunt informaţi despre paşii următori în procesul de soluţionare a dosarului.
În situaţia în care pentru soluţionarea dosarului de daună sunt necesare documente adiţionale, asiguratul este notificat şi le poate încărca direct din Claims Tracker, fără drumuri suplimentare în sucursală.
Un alt avantaj al utilizării serviciului constă în notificarea clientului cu privire la data în care reparaţia este finalizată, iar autoturismul poate fi preluat. Aceste informări sunt disponibile doar pentru clienţii care optează pentru efectuarea reparaţiei în reţeua de service-uri auto partenere.
Pe de altă parte, clienţii care aleg să efectueze reparaţia în regie proprie primesc prin intermediul Claims Tracker informaţii cu privire la efectuarea plăţii.
Allianz-Ţiriac a plătit în primele nouă luni din 2019 în baza poliţelor Casco despăgubiri cu 14% mai mari faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Daunele pe segmentul Casco reprezintă 40% din volumul total al despăgubirilor Allianz-Ţiriac.
Începând cu luna iulie 2025, fermierii crescători de animale pot beneficia de credite punte avantajoase,…
Un compromis 'bun' sau o capitulare în faţa preşedintelui american Donald Trump? Comisia Europeană a…
Preşedintele interimar al PSD, Sorin Grindeanu, a declarat luni că şeful Secretariatului General al Guvernului,…
Preşedintele interimar al PSD, Sorin Grindeanu, a declarat luni că nu crede că vicepremierul Marian…
Comisia Europeană a constat luni, cu titlu preliminar, că Temu încalcă obligaţia prevăzută în Regulamentul…
Companiile mai au câteva zile să-şi seteze sistemele la noile cote de TVA, de 11%…
This website uses cookies.
Read More