Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzAlstom a finalizat lucrările de control feroviar digital și telecomunicații pe linia ferată directă care leagă Gara de Nord și aeroportul internațional Henri Coandă Otopeni. Linia a fost echipată cu centralizare electronică și soluții de telecomunicații pentru a permite o circulație sigură, potrivit unui comunicat Alstom.
Modernizarea liniei de cale ferată București Nord – Aeroportul Internațional Henri Coandă București a prevăzut extinderea cu 3 km a căii ferate existente, în lungime de 17 km, permițând pasagerilor să ajungă de la Gara de Nord direct la Terminalul 1 al aeroportului în 20 de minute.
„Acest proiect este foarte important pentru îmbunătățirea fluidității și eficienței traficului în București, deoarece oferă prima conexiune directă între gara principală a capitalei și principalul său aeroport internațional. Din această perspectivă, compania Alstom se mândrește cu faptul că a asigurat soluțiile digitale de control feroviar. Am finalizat lucrările, din punctul de vedere al semnalizărilor proiectul este gata să intre în operare comercială”, a declarat Gabriel Stanciu, director general al companiei Alstom pentru România, Bulgaria și Republica Moldova.
Proiectul de modernizare a liniei de cale ferată București Nord – Aeroportul Internațional Henri Coandă București a inclus construcția unei căi ferate simple cu o lungime de 2,95 km, cu trei poduri, un viaduct lung de 1,52 km și o nouă gară, cu linie dublă, la Terminalul T1 al aeroportului. Compania Alstom a fost responsabilă pentru implementarea soluțiilor digitale de control feroviar și a celor de telecomunicații, inclusiv sistemele de centralizare electronică și sistemele de încălzire a macazurilor, pentru a preveni defecțiunile pe linie în timpul iernii.
Alstom este lider în furnizarea de soluții digitale de control feroviar și infrastructură pe piața din România, în special prin proiectele de reabilitare feroviară aflate în derulare pe secțiunea românească a coridorului European Rin-Dunăre. Datorită expertizei sale demonstrate și a portofoliului său solid de proiecte din România, Bucureștiul a devenit un centru de excelență în soluții feroviare digital și soluții de infrastructură pentru Europa Centrală și de Est – Centrul de Excelență Alstom Digital Mobility (ADM).
Compania Alstom este activă pe piața din România din anul 1994. Numărul de angajați a crescut în mod constant, depășind în prezent 500 de persoane. Fiind un angajator de prim rang, Alstom România va continua să atragă tineri specialiști în următorii ani, pentru a acoperi cerințele în creștere, din România și din regiune.
Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…
Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…
Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…
Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…
Robert Cosmin Până a fost numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…
Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…
This website uses cookies.
Read More