Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
Refuzpixabay.com
Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) solicită noii coaliţii majoritare să renunţe la aşa zisa “taxă de solidaritate” şi să continue să sprijine mediul de afaceri, calea sigură şi sustenabilă pentru atingerea obiectivelor sociale, potrivit unui comunicat remis miercuri AGERPRES.
“Toţi membrii AMRCR sunt mari contribuabili la bugetul de stat şi se achită, în mod transparent şi responsabil, de obligaţiile fiscale conform legii din România. AMRCR, în numele membrilor săi, adresează noii coaliţii care se află la putere, coaliţie majoritară, să analizeze în profunzime impactul direct şi colateral al impunerii unei “taxe de solidaritate” selectivă asupra celor care au fost motoarele cele mai puternice ale creşterii economice a României”, se menţionează în comunicat.
Conform sursei citate, aşa numita “taxă de solidaritate” îi penalizează, fără excepţie, doar pe aceia care şi-au asumat toate îndatoririle şi şi-au onorat toate obligaţiile, “manifestându-şi totodată loialitatea faţă de statul român pe teritoriul căruia îşi desfăşoară activitatea”.
“Cei care nu au fost vizaţi de impunerea unei astfel de taxe credem că se pot felicita pentru inspiraţie şi viziune managerială şi pot conta liniştiţi pe solidaritatea celor care au avut ghinionul să îşi asume un parteneriat pentru stabilitate economică într-o perioadă complexă şi plină de incertitudini”, se mai precizează în comunicat.
Reprezentanţii AMRCR consideră că argumentul potrivit căruia o astfel de taxă ar fi fost aplicată şi în altă ţară nu poate fi validat fără rezerve, “întrucât nu putem avea o cunoaştere clară a contextului şi obiectivelor pe care le-ar fi urmărit”.
“În consecinţă, sperăm că vor alege să continue să sprijine mediul de afaceri, care prin investiţii şi performanţe economice va fi în măsură să genereze, gradual şi sustenabil, resursele financiare suplimentare către bugetul de stat, necesare şi pentru atingerea obiectivelor sociale asumate”, menţionează sursa citată.
Potrivit AMRCR, toate reţelele comerciale se numără printre cei mai mari angajatori de pe piaţa românească conform diverselor statistici, o treime din top 15 angajatori la nivel naţional fiind retaileri.
Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România – AMRCR – include următori membrii: Altex, Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Jumbo, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny, Profi, Selgros. AMRCR este membră a Confederaţiei Patronale “Concordia” şi a organizaţiei “EuroCommerce”.
Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…
Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…
Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…
Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…
Robert Cosmin Până a fost numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…
Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…
This website uses cookies.
Read More