Comunicate de presa

Ana, consultantul virtual Raiffeisen Bank, într-o nouă prezentare

  • 1 din 2 români merge rareori la banca și face asta doar pentru a soluționa operațiuni speciale;
  • Când are nevoie de asistență pentru anumite servicii, majoritatea românilor sună la call-center-ul companiei. 3 din 10 romani aleg să meargă la agenție sau la reprezentanța companiei;
  • Peste 50% dintre români cred că un asistent virtual scurtează timpul de soluționare a solicitărilor;
  • Raiffeisen Bank prezintă noua imagine a consultantului virtual, Ana;
  • Din 2016, Ana, consultantul virtual Raiffeisen Bank, a răspuns anual la peste 2,5 milioane de apeluri.

1 din 2 români ajunge într-o agenție bancară doar pentru a soluționa operațiuni speciale. În rest, aproximativ jumătate dintre români (46%) se simt confortabil să fie ajutați de un asistent virtual atunci când au nevoie de servicii bancare și financiare. Datele sunt confirmate și de cele peste 2,5 milioane de apeluri anuale, la care răspunde Ana, consultantul virtual Raiffeisen Bank. 

Aproape jumătate dintre români preferă să sune în call-center când au nevoie de asistență din partea unei companii. Cu toate că 7 din 10 români preferă să comunice cu o persoana, atunci când apelează serviciile de call-center, majoritatea este de acord ca un asistent virtual ușurează și scurtează timpul de soluționare a solicitărilor.

Informațiile sunt extrase din studiul „Consultanții virtuali bancari”, desfășurat în luna iunie de iVox.ro la cererea Raiffeisen Bank, la care au răspuns 1188 de persoane din mediul urban.

Ana, consultantul virtual Raiffeisen Bank, reprezintă o soluție digitală care oferă clienților Raiffeisen Bank acces non-stop la informații și suport. Bazat pe tehnologia AI – Interactive Voice Response – Natural Language Understanding, interacțiunea cu operatorul virtual permite accesarea rapidă a serviciilor și produselor băncii. Consultantul virtual poate fi contactat de oriunde, 24/7, la numerele de telefon *2000 sau la +0421 306 3002.

”Când își dau seama că sunt intâmpinați de un consultant virtual, clienții noștri au o rezerva în a continua conversația. În același timp, cei care aleg să continue interacțiunea cu Ana apreciază timpul mai scurt petrecut în telefon, redus acum la jumătate. Din 2016, când a devenit parte a echipei call-center, Ana a răspuns anual la peste 2,5 milioane de apeluri, soluționând 30% dintre ele. Am observat că există un potențial de creștere către preluarea a aproximativ 50% dintre solicitările venite la numărul *2000, de aceea lucrăm la îmbunătățirea tehnologiei din spatele Anei, dar și la alte soluții de suport prin inteligența artificială”, a declarat Gabriel Chenescu, Director Executiv Centrului Operațional Raiffeisen Bank.

Ce poate face Ana, consultantul virtual Raiffeisen Bank?

Ana îi poate ajuta pe clienții Raiffeisen Bank cu mai multe solicitări legate de cardurile și conturile pe care le-au deschise:

  • Consultare sold card credit sau debit;
  • Deblocare user Raiffeisen Online, Smart Mobile sau Extras Electronic;
  • Blocare și reemiere card credit sau debit;
  • Mini-extras card credit sau debit;
  • Activare card credit;
  • Sold cont curent sau cont de economii;
  • Mini-extras cont curent sau cont de economii;
  • Informații cont depozit sau cont credit.

Este important ca exprimarea motivului apelului la *2000 să fie făcută în câteva cuvinte clare, relevante și simple. De exemplu: „Disponibil card debit”, “Deblocare utilizator Raiffeisen Online”, “Nu pot să folosesc cardul bancar”, „Ultimele tranzacții cont curent”, “Disponibil card debit” etc. Consultantul virtual va identifica cuvintele cheie și, astfel, va stabili ce răspuns trebuie să dea mai departe.

Pentru ca informațiile oferite cu ajutorul Anei să ajungă la clienți în deplină siguranță, pentru fiecare solicitare se cere autentificarea. Dacă sunt solicitate detalii despre carduri sau deblocarea userilor online, auntentificarea se face cu ajutorul ultimelor 4 cifre dintr-un card activ și a CNP-ului sau pe baza amprentei vocale. Activarea autentificării prin amprenta vocală se face cu ajutorul unui operator din call-center. Dacă sunt solicitate informații despre conturile bancare care nu au un card atașat, autentificarea se face prin intermediul serviciului Raiffeisen Direct.

Articole recente

Exim Banca Românească prelungește oferta de economisire  cu dobânzi atractive la depozitele în lei și euro

Exim Banca Românească prelungește până la finalul lunii august oferta unică de economisire care permite…

8 ore ago

SUA şi NATO elaborează un nou mecanism de finanţare a armelor americane pentru Ucraina plătite de europeni

Statele Unite şi NATO lucrează la un nou mecanism de furnizare de echipamente militare americane…

8 ore ago

DNSC avertizează asupra unui val de înșelătorii online în care este folosită imaginea economistului Adrian Negrescu

Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează asupra unui val de înșelătorii online în care…

8 ore ago

Adrian Țuțuianu – secretar de stat în cadrul SGG; Dan Reșitnec – secretar general adjunct al Guvernului

Adrian Țuțuianu (PSD) a fost numit vineri în funcția de secretar de stat în cadrul…

8 ore ago

Un grup de acționari ai Fondului Proprietatea solicită convocarea AGA pentru anularea actualului proces de selecție a administratorului

Un grup de acționari ai Fondului Proprietatea, care dețin împreună 5,27% din capitalul social, solicită…

8 ore ago

This website uses cookies.

Read More