Categories: Fără categorie

Andrei Crețu lansează Pluria, prima platformă B2B care oferă acces la o rețea extinsă de spații de lucru

  • Pluria se lansează simultan în București, Cluj-Napoca, Berlin și Madrid

Companiile au acum la dispoziție un serviciu de tip abonament care permite accesul angajaților în spații de lucru variate disponibile în rețeaua Pluria, prima platformă B2B dedicată exclusiv acestui segment la nivel internațional. Platforma se lansează simultan în București, Cluj-Napoca, Berlin și Madrid, pentru prima fază de dezvoltare compania investind 200.000 de euro. Proiectul a fost demarat de Andrei Crețu, co-fondator 7card, potrivit unui comunicat de presă.

Serviciul este livrat prin intermediul unei aplicații mobile, disponibilă în Google Play și AppStore în septembrie. În plus, companiile au parte de vizibilitate, transparență și control asupra activității angajaților, prin intermediul interfaței de administrare a Pluria.

“Modelul de business este unul simplu și intuitiv. Aducem împreună companiile și spațiile de lucru. Pentru companii, Pluria este instrumentul prin care angajatorii pot facilita un mediu de lucru optim pentru angajații care vor să lucreze remote, reducând astfel și costurile cu spațiile de birouri, indiferent dacă se extind sau își reduc activitatea. Iar angajații au astfel flexibilitatea de a lucra de oriunde, în condiții de siguranță, pentru cât timp doresc”, spune Andrei Crețu, fondator Pluria.

Odată descărcată aplicația, angajații companiilor pot vedea ce spații de lucru au la dispoziție și pot face rezervări în funcție de nevoile lor specifice, întâlniri cu un client ori cu colegii de departament sau pur și simplu un birou remote pentru a nu mai lucra de acasă. În tot acest timp, companiile știu, pe baza check in-urilor, distribuția forței de muncă în rețeaua Pluria. Schemele de preț sunt adaptabile politicii de remote work a fiecarei companii, cu contracte lunare în regim on-demand (se achită doar când există utilizare a spațiilor de lucru) sau abonamente personalizate. Costul mediu pe ziua de lucru este de 12 euro, în funcție de particularitățile fiecărei companii în parte.

COVID 19 a schimbat semnificativ modul de lucru în companii, în mai puțin de jumătate de an. Cele mai importante companii din lume, cu prezență în România și Europa, au aplicat deja o politică de remote work, 86% dintre directorii generali și fondatorii business-urilor implementând o astfel de strategie în firmele pe care le administrează.

”În același timp, 98% dintre persoane susțin că și-ar dori să aibă la job opțiunea de a lucra remote, potrivit unui studiu realizat de Founders Forum, care a analizat viitorul remote work-ului. Dacă înainte de pandemie, doar 3% dintre angajați lucrau astfel, în următorii cinci ani procentul estimat este de 30%.  România va ține trendul și, la fel, marile orașe care sunt hub-uri de afaceri”, spune Andrei Crețu.

În prezent, Pluria cuprinde aproape 50 de spații de lucru în București, Cluj-Napoca, Berlin și Madrid, cele mai multe fiind în Capitală. Până la finalul anului, se estimează că rețeaua Pluria – care se extinde zilnic – își va diversifica portofoliul de spații de lucru: spații de co-working , business lounge-uri, cafenele ready-to-work sau orice alt loc neconvențional (biblioteci, muzee etc) care poate funcționa ca spațiu de lucru.

“Primii noștri clienți, companii multinaționale, sunt acei early adopters, care și-au exprimat interesul încă din faza incipientă a proiectului Pluria. Au intuit că modul nostru de a lucra se va modifica radical și s-au adaptat noilor cerințe. Până la finalul anului, sperăm să avem în portofoliu un număr de 20 companii care să includă acest abonament în activitatea lor”, adaugă Andrei Crețu.

Lipsa unui astfel de produs la nivel de Europa, produs cu adresabilitate 100% companiilor și angajaților lor, a făcut ca Pluria să fie lansat simultan și pe piața din Germania și Spania. Pentru sucursalele din Berlin și Madrid, planurile de dezvoltare vizează atragerea unui număr de 50 de companii în portofoliul de clienți și a unui număr de 100  spații până la finalul anului 2021.

”Pentru început, în străinătate vom avea un soft launch, urmând să turăm motoarele la începutul anului viitor. Vom avea echipe în Madrid și Berlin, susținem acum interviuri pentru alegerea managerilor locali. Intenția noastră este să dezvoltăm Pluria în hub-urile de afaceri ale Europei”, spune Andrei Crețu.

Articole recente

BTA: Ministrul bulgar al Energiei promite continuarea sprijinului pentru sectorul minier în contextul preţurilor mari la electricitate

Ministrul bulgar al Energiei, Zhecho Stankov a promis luni, cu ocazia Zilei Minerului, că va…

26 de minute ago

Posibile reduceri de posturi şi o scădere cu 30% a salariilor la ASF, ANRE şi ANCOM (proiect)

Conducerile executive ale Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE), Autorităţii de Supraveghere Financiară…

28 de minute ago

Mastercard şi Autoritatea pentru Digitalizarea României colaborează pentru diversificarea platformei Ghiseul.ro

Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) cooperează cu Mastercard pentru extinderea şi diversificarea utilizării platformei Ghiseul.ro,…

30 de minute ago

Prefab a încheiat primul semestru din 2025 cu o pierdere netă de 1,338 milioane lei

Prefab a înregistrat, în primul semestru din 2025, pierderi de 1,338 milioane lei, faţă de…

35 de minute ago

Achizițiile Ungariei de gaze naturale din Rusia prin conducte au crescut cu 24% în prima jumătate a anului 2025

În prezent, conducta de gaze TurkStream rămâne singura rută activă pentru aprovizionarea Europei cu gaze…

53 de minute ago

This website uses cookies.

Read More