Update articol:

ANUNȚ PRIVIND SELECȚIA CANDIDAȚILOR PENTRU TREI POSTURI DE MEMBRU ÎN CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE AL SOCIETĂȚII PIEȚE SIBIU SA

Municipiul Sibiu anunță selecția pentru ocuparea a trei posturi de membru în Consiliul de Administrație al societății PIEȚE SIBIU S.A., pentru o perioadă a mandatului de maximum 4 ani, conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, precum și a Hotărârii Guvernului nr. 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice.

Etapele de desfășurare a procesului de selecție sunt:

a) Etapa I – Verificarea dosarelor candidaților din punct de vedere al conformității administrative, solicitarea de clarificări (dacă este cazul), respingerea dosarelor incomplete și alcătuirea listei lungi.

b) Etapa a II-a – Analizarea informațiilor din dosarele de canditatură rămase pe lista lungă și alocarea punctajului conform grilei de evaluare pentru fiecare criteriu din profilul consiliului pentru fiecare candidat, analizarea comparativă a candidaților prin raportare la profilul consiliului și profilul candidatului, alcătuirea listei scurte (prin verificarea activităţii desfăşurate anterior de candidaţi – interviu), solicitarea declarației de intenție, realizarea interviului final și integrarea rezultatelor finale ale evaluării.

1.Administrator – profil general cu studii ingineresti – (1 post)

Condiții generale minime obligatorii de participare:

  • Experienţă în conducerea societăților sau regiilor autonome (art. 28 alin. 1 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare);
  • Studii superioare şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti de cel puţin 7 ani (art. 28 alin. 3 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare).

2.Administrator – profil auditor (1 post)

Condiții generale minime obligatorii de participare:

  • Experienţă în conducerea societăților sau regiilor autonome (art. 28 alin. 1 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare);
  • Studii superioare şi experienţă în domeniul ştiinţelor economice de cel puţin 7 ani (art. 28 alin. 3 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare).
  • Persoana care este calificată ca auditor financiar conform unui document emis de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, dintr-un stat membru al Asociaţiei Europene a Liberului Schimb, din Elveţia sau din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, potrivit legii. Prin excepţie de la această prevedere, este competentă să fie selectată și să facă parte din Comitetul de audit al întreprinderii publice şi persoana care are experienţă de cel puţin 3 ani în audit statutar, dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România, în alt stat membru, într-un stat al AELS, în Elveţia sau în Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administraţie/supraveghere ale unor societăţi/entităţi de interes public, dovedită cu documente. (art. 34 alin. 41 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare).

3.Administrator – profil general cu studii juridice– (1 post)

Condiții generale minime obligatorii de participare:

  • Experienţă în conducerea societăților sau regiilor autonome (art. 28 alin. 1 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare) ;
  • Studii superioare şi experienţă în domeniul ştiinţelor juridice de cel puţin 7 ani (art. 28 alin. 3 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare).

Condiții eliminatorii din selecție:

  • Neîndeplinirea condițiilor minime obligatorii de participare și evaluare.
  • Existența oricărei condiții enumerate la articolele 4, 7, 30 alin. (9) și art. 36 alin. (7) din Ordonanța de Urgență a Guvernului 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare.
  • Existența înscrisurilor în cazierele judiciar și fiscal.
  • Existența unui conflict de interese sau unei incompatibilități cu exercitarea atribuțiilor specifice postului pentru care a aplicat.
  • Membrii consiliului de administrație au făcut poliţie politică, așa cum este definită prin lege.
  • Stare de sănătate necorespunzătoare postului.
  • Necunoașterea limbii române (scris și vorbit) la nivel avansat;
  • Să nu aibă cetățenie română sau cetățenia altor state membre ale Uniunii Europene cu condiția să aibă domiciliul în România.

Criteriile de alcătuire a Consiliului de administrație sunt prezentate în Profilul Consiliului la literele C și D – Responsabilitățile, respectiv, componența Consiliului de administrație, și punctul E, criteriile de selecție.

Grila de punctaj este prezentată detaliat în Profilul Consiliului– Grila profilului consiliului de administrație al societății PIEȚE SIBIU S.A.

Profilul Consiliului este publicat pe site-ul Autorității Publice Tutelare accesibil urmând link-ul: https://www.sibiu.ro secțiunea Guvernanță Corporativă.

Dosarul de candidatură va conține în mod obligatoriu următoarele documente:

  1. Opis documente;
  2. Curriculum vitae – model European conform HG nr. 1021/2004;
  3. Copii:
  4. Copia actului de identitate;
  5. Copia cazierului judiciar;
  6. Copia Cazierului fiscal (exclus certificat de atestare fiscală);
  7. Copia certificatului de căsătorie sau a altor acte, doar în cazul în care numele de pe actele depuse este diferit de cel de pe actul de identitate;
  8. Copia diplomei de licenţă sau echivalentă;
  9. Copii ale altor forme de educație superioare absolvite (dacă este cazul) – alte programe de licență, programe de master, doctorat, MBA. Nu se vor transmite copii ale diplomelor sau ale certificatelor de participare la programe de formare de scurtă durată;
  10. Copii ale documentelor care dovedesc experiența profesională cerută (extras Reges/Revisal, copie carnet de muncă, contracte de mandat/management, adeverințe eliberate de angajatori, certificat constatator pe persoană fizică eliberat de ONRC, alte documente însușite prin semnătură și ștampilă de emitent, etc.)

4. Formulare specifice procedurii:
Formularul 1 – Cerere de înscriere
Formularul 2  – Declarație privind statutul de independent
Formularul 3  – Declarație privind neîncadrarea în situația de conflict de interese și/sau incompatibilități și asumarea corectitudinii datelor și informațiilor depuse
Formularul 4 – Declarație privind situațiile prevăzute la art. 4, art. 33 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare
Formularul 5 – Declarație privind situațiile prevăzute la art. 30 alin. (9) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare
Formularul 6 – Declarație privind situațiile prevăzute la art. 36 alin. (7) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare
Formularul 7 – Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal și declarație pentru de a fi evaluat.
Formularul 8  – Declarație pe proprie răspundere privind atragerea raspunderii în cazul insolvenței sau falimentului

Formularele se pot descărca de pe site-ul societății https://www.pietesibiu.ro și al Autorității Publice Tutelare www.sibiu.ro. la secțiunea Angajari.

Originalele actelor depuse la dosar vor fi prezentate comisiei la proba de interviu.

Documentele necesare în procesul de recrutare / selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pe pagina de internet a Primăriei Municipiului SIBIU www.sibiu.ro şi pe pagina de internet a societatii Piețe Sibiu S.A https://www.pietesibiu.ro

Dosarul de candidatură se depun până la data de 18.06.2025 (ora 16.00), inclusiv, la sediul Primăriei Municipiului Sibiu, str.Samuel Brukenthal nr.2, jud.Sibiu,  în dosar plic, închis şi sigilat, unde vor primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. De asemenea, va fi trimis pe adresa de mail: office@arc-consulting.ro Dosarul va avea menţionat „Candidatură pentru funcţia de membru în Consiliul de Administraţie al societății Piețe Sibiu S.A, precum şi numele, prenumele și adresa de email.

Plicurile si dosarele de candidatura transmise după data limită nu vor fi luate în considerare.

Candidaţii declaraţi admişi la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe lista scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul desfăşurării acestuia urmând a fi anunţate prin intermediul postei electronice.

Prezentul anunţ se va publica în două ziare economice şi/sau financiare, pe o platforma de recrutare online pe site-ul Primăriei Municipiului Sibiu – www.sibiu.ro şi pe pagina de internet al societății Piețe Sibiu S.A –  https://www.pietesibiu.ro și pe site-ul AMEPIP.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului SIBIU –Compartiment de Guvernanta Corporativa.
Tel: 0269.506.508

BVB | Știri BVB

S.N. NUCLEARELECTRICA S.A. (SNN) (25/07/2025)

Convocare AGA O & E 03(04).09.2025

BITTNET SYSTEMS SA BUCURESTI (BNET) (25/07/2025)

Tranzactii management - art. 19 Reg. (UE) 596/2014

AROBS TRANSILVANIA SOFTWARE (AROBS) (25/07/2025)

Perioada inchisa de tranzactionare 28.07.2025 - 27.08.2025

SIMTEL TEAM (SMTL) (25/07/2025)

Perioada inchisa de tranzactionare 27.07.2025 - 26.08.2025