Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
Refuz
Nouă echipe au fost selectate să participe în cea de-a doua ediție a acceleratorului HoReCa Business Accelerator, dezvoltat de Hospitality Culture Institute, după ce a fost încheiată etapa de înscrieri cu 120 aplicații din întreaga țară, în creștere cu 100% față de numărul de aplicații înregistrate la prima ediție din 2020, potrivit unui comunicat de presă.
Dintre antreprenorii care au fost acceptați în a doua cohortă a HoReCa Business Accelerator, program realizat în parteneriat cu UniCredit Bank și UniCredit Leasing, șapte sunt la nivel start-up și două echipe la nivel de idee de afaceri, cinci sunt business-uri de tehnologie, două care oferă servicii și două din domeniul producției.
A doua cohortă este dedicată start-up-urilor cu un model sau idee de afacere inovatoare în concepte dedicate sectorului HoReCa și a generat un interes masiv în rândul antreprenorilor.
„Am primit de două ori mai multe aplicații față de prima ediție vorbește de la sine despre interesul din piață cu privire la HoReCa Business Accelerator. Totuși, membrii juriului au rămas la fel de exigenți și au acceptat în programul de accelerare doar nouă businessuri, însă exigența lor izvorăște din fundamente foarte solide. Este greu să faci business în HoReCa în această perioadă și, ca să te numeri printre cei care performează, trebuie să arăți claritate atunci când identifici rolul tău în piață, oportunitățile și riscurile existente. De asemenea, trebuie să inovezi și să-ți asumi rolul de deschizător de drumuri și, implicit, de educare a pieței”, a declarat Robert Agarici, coordonatorul HoReCa Business Accelerator.
Din juriul HoReCa Business Accelerator au făcut parte specialiștii Tinu Sebeșanu – COO Impact Developer & Contractor, Dan Isai – CEO Salad Box, Andreea Petrișor – CEO foodpanda, Vlad Șeitan – CEO BroDev, Gabriel Iovu – investitor tech, Răzvan Testa – Partener Fondator Țuca, Zbârcea & Asociații, Utku Ogrendil – CEO SIBS, Dragoș Doroș, Partener KPMG România.
Platformă online cu ajutorul căreia utilizatorii pot contracta chefi cu experiență pentru proiecte gastronomice private
Marketplace B2B de comercializare a experiențelor turistice. Atracțiile locale vor fi vândute către consumatorul final prin intermediul partenerilor: hoteluri, pensiuni, agenții de turism, firme de organizări evenimente.
Un business creat de doi frați, bazat pe conceptul de Cloud Kitchen, unde clienții își comandă mancarea online pe toate aplicațiile de Food Delivery disponibile, dar pot veni și în locație să ridice comanda, sau să plaseze una. Acest cloud kitchen prepară doar Mac’n’Cheese și oferă 6 toppinguri diferite pentru acesta.
Platformă online de management al proprietăților, dornică să transforme cazarea într-o experiență plăcută pentru turiști, prioritizând siguranța și confortul lor.
Producție de băuturi carbogazoase non-alcoolice și slab-alcoolice cu inserții de distilate botanice, organice, fără zahăr, fără conservanți, fără adaosuri.
Vocea Clientului este un SaaS (software as a service) care ajută afacerile cu prezență fizică (restaurante, hoteluri, cafenele, clădiri, etc) să primească feedback direct, acționabil și privat de la clienți sau vizitatori, cu scopul de a monitoriza și îmbunătăți calitatea serviciilor.
Bucătarul anului 2019 potrivit Gault&Millau, Alexandru Dumitru și somelierul Andrei Popa s-au înscris la HoReCa Business Accelerator cu un concept de servire dezvoltat în pandemie: Anika Fried Chicken sau, cu alte cuvinte, comfort food bazat pe pui marinat și prăjit în mai multe variante. Toate ingredientele sunt gătite de la zero în bucătăria Anika – brioșe, gofre și gogoși de casă, creme, sosuri, murături, legume coapte și garnituri iar puiul folosit este crescut responsabil, la fermă.
Tonic-Blend este un producător local de kombucha, o băutură cu o istorie de milenii care începe sa fie redescoperită din ce în ce mai mult și în zilele noastre, odată cu creșterea interesului oamenilor pentru o alimentație sănătoasă.
Booking-Mania este un marketplace de turism care pune în contact direct unități de cazare și firme de rent a car cu potențiali clienți interesați de astfel de servicii. Inovativitatea constă în opțiunea de Recenzii Video pentru clienți, integrată în cadrul unei aplicații mobile și care creează o experiență ghidată, reală și interactivă.
Pentru antreprenori urmează 6 saptamani de workshopuri online, la finalul cărora va exista un pitch de finanțare, în care fiecare echipă poate primi investiții private de peste 100.000 de euro din partea fondurilor de investiții și a investitorilor tip angel care participă în program. De asemenea, antreprenorii pot câștiga unul dintre cele 3 granturi de câte 5.000 de euro, pentru digitalizarea businessurilor, oferite alături de UniCredit Bank și UniCredit Leasing, un grant de 2000 de euro pentru cel mai bun pitch de finanțare sau unul din cele 3 granturi de 3.500 de euro, ca discount la achiziționarea produselor software Bit Soft.
HoReCa Business Accelerator este un program susținut de Unicredit Bank și Unicredit Leasing, cu sprijinul Hygienium, foodpanda și Bit Soft.
Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…
Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…
Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…
Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…
Robert Cosmin Până a fost numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…
Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…
This website uses cookies.
Read More