Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzClienţii Băncii Transilvania folosesc tot mai mult BT Visual Help pentru banking prin telefon: aproape 500.000 de sesiuni online au fost realizate în primele opt luni ale anului pentru gestionarea banilor, dintre care 50% au avut loc în perioada iunie – august a.c. Numărul accesărilor BT Visual Help a crescut de 7 ori în ianuarie – august a.c. faţă de aceeaşi perioadă din 2019.
Aplicaţia, dezvoltată de FinTech-ul internaţional CallVU şi lansată de bancă în 2019, de un real folos pentru clienţi inclusiv în contextul pandemiei:
CallVU este unul dintre FinTech-urile internaționale cu care Banca Transilvania colaborează pentru a oferi noi experiențe digitale clienților. Compania oferă o platformă omni-channel prin intermediul căreia clienții care apelează echipa Call Center sunt ghidați către zona de digital self-service.
De la lansare şi până în prezent, BT şi CallVU au dezvoltat permanent aplicaţia, prin extinderea ariei de informaţii şi acţiuni pentru clienţi. Folosirea ei a fost accelerată, de asemenea, de contextul pandemiei.
11 opţiuni de self-banking oferite de BT Visual Help:
Cum se accesează BT Visual Help, în 5 paşi:
BT şi CallVU pregătesc noi lansări până la finalul anului, printre care: posibilitatea contestării tranzacţiilor prin card, actualizarea datelor personale, acces la informaţii despre credite şi popriri.
Bangkok, Thailanda, este orașul numărul 1 pentru Generația Z, în parte datorită scorurilor sale ridicate…
Canada a eliminat vineri multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA, marcând un pas semnificativ…
Cancelarul german Friedrich Merz a descris eforturile de a ajunge la un acord de pace…
Preşedinta Băncii Centrale Europene, Christine Lagarde, a declarat sâmbătă, la simpozionul anual al Rezervei Federale…
Importurile de țiței rusesc ale Reliance au crescut de la 3% înainte de războiul din…
Un atac cu drone ucrainene a provocat un incendiu de scurtă durată la centrala nucleară…
This website uses cookies.
Read More