GoCab, prima si singura aplicație dedicata exclusiv taximetriștilor, care număra pana in prezent peste 5.000 de șoferi de taxi parteneri în toată tara este disponibila deja in 19 orașe (București, Cluj-Napoca, Brașov, Oradea, Baia Mare, Craiova, Tulcea, Buzău, Iași, Sibiu, Arad, Timișoara, Deva, Reșita, Galați, Brăila, Alexandria, Giurgiu, Constanta), potrivit unui comunicat.
Prin intermediul aplicației GoCab, pasagerii pot comanda online, simplu și rapid un taxi din orice oraș al țări, iar procesul de utilizare este intuitiv. Aplicația oferă o experienta plăcuta utilizatorilor; aceștia au parte de transparență în ceea ce privește prețul călătoriei si flexibilitate deplina in ceea ce priveste modalitatile de plata: cu cardul direct în aplicație, cu cardul fizic, cash sau prin voucherele oferite gratuit de dezvoltatorii aplicației. În plus, toți șoferii sunt verificați, iar călătoriile sunt geo-urmărite pentru un plus de siguranță.
GoCab este o aplicație care are rolul de a conecta pasagerii cu șoferii autorizați de taxi, fie ca aceștia activează în mod independent fie ca sunt afiliați unui dispecerat.
„Ne propunem ca pana la finalul anului 2021 sa devenim numărul 1 în România în rândul aplicațiilor care asigura mobilitatea persoanelor. Dorim sa devenim partenerul șoferului MODERN de taxi, aplicația fiind dezvoltata cu scopul de a crea o sinergie intre pasageri și șoferii de taxi” a declarat Ninel Macarie, CEO al GoCab Software SA. Acesta a mai adăugat faptul ca orice șofer de taxi autorizat din orice oraș din România poate deveni partener GoCab și va beneficia de o sesiune inițială de training privind funcționalitatea aplicației, iar după finalizarea acestei sesiuni, contul acestuia va fi activ si va putea beneficia de întreaga suita de beneficii pe care aplicația le oferă, printre care amintim: preluare comenzi prin aplicație, decontarea directă a sumelor încasate de la clienți prin plata cu cardul sau prin voucher (direct in contul bancar/cardul indicat de șofer la înrolare). Ca o noutate absoluta, GoCab oferă gratuit posibilitatea dotării cu un dispozitiv POS, astfel încât clienții sa poată plăti și cu cardul – un pas firesc spre pentru industria taximetriei autohtone de a se alinia la cerințele clienților.
GoCab anunța o serie de promoții atât pentru șoferi cât si pentru clienți. Toți clienții primesc în momentul instalării aplicației (disponibila atât in Google Play cât și în AppStore) un voucher de 15 lei, iar pentru șoferii care se înrolează în cadrul aplicației pachetul de bun venit este compus dintr-un abonament gratuit timp de 12 luni pentru utilizarea aplicației și posibilitatea de a achiziționa cu plata în rate cel mai modern taximetru disponibil pe piață, Equinox-P v2.
Acesta este un taximetru inteligent (acreditat și omologat) care incorporează toate instrumentele de care un șofer de taxi are nevoie pentru a-și desfășura activitatea: taximetru fiscal, navigator GPS, sistem de voce walky-talky (opțional), aplicație de șofer GoCab preinstalată. În plus, acest taximetru este dotat cu jurnal electronic (casa fiscala digitala), o dotare absolut necesara pentru orice șofer de taxi începând de la 1 ianuarie, odată cu decizia Guvernului de a elimina din Legea prevenirii, nerespectarea de către operatorii de taximetrie a obligației de dotare cu aparate fiscale cu jurnal electronic. „Dacă adaugăm faptul ca aceasta cheltuiala cu noile casa de marcat este integral deductibila din impozitul pe profit datorat, complementar cu faptul ca o comercializam în rate fără dobândă direct de la furnizor și fără nici un fel de procedura birocratică, putem spune ca șoferii nu vor resimții în nici un fel impactul acestei decizii a Guvernului” au mai adăugat reprezentații GoCab.
GoCab Software, compania care a dezvoltat aplicația a fost înființată în anul 2019, printr-o asociere intre BRK Financial Group și echipa de dezvoltare condusa de domnul Macarie care deține o expertiza de peste 15 ani în domeniul taximetriei.
“Estimam ca întreaga investiție va depăși 1,5 milioane de euro, bugetul fiind alocat atât în direcția dezvoltării informatice a aplicației, promovarea ei, fidelizarea clienților și subvenționarea utilizării aplicației de către șoferii parteneri și oferirea de suport gratuit pentru aceștia”, a declarat Adrian Danciu, membru în consiliul de administrație al companiei. Acesta a mai adăugat că în prezent, pentru a veni și mai mult în ajutorul utilizatorilor, compania a montat Infochioșcurile GoCab, în aeroporturi, hoteluri și restaurante, iar clienții pot comanda cu ușurință un taxi folosind acest serviciu.
GoCab pentru dispecerate
GoCab oferă o soluție completă pentru dispeceratele partenere din intreaga țară, întrucât le pune acestora la dispoziție o structura modernă și inovativă. Platforma web-dispatch oferă: aplicația pentru șoferul de taxi, panelul de administrare pentru comenzi, panelul de administrare a șoferilor și a clienților, plata cu cardul, vouchere și bonusuri în aplicație, o hartă interactivă care urmărește atât șoferii, cât și comenzile. Aplicațiile Android/IOS pentru client/sofer se pot folosi cu brandul dispeceratului care adera la soluția Go Cab.
GoCab pentru Companii
GoCab vine în întâmpinarea companiilor care trebuie sa ofere servicii de mobilitate și transport angajaților sau partenerilor (de ex: HoReCa) și a dezvoltat un modul business prin intermediul căruia companiile pot accesa serviciile de transport. Acest modul este customizabil și oferă o suita de opțiuni printre care amintim: comanda cursa, bugete individuale/colective prestabilite, plata la termen a călătoriilor (lunar), emiterea și distribuirea de vouchere electronice pentru angajați/parteneri, modul de administrare și monitorizare sau instalarea unui InfoChiosc la recepție pentru comanda taxiurilor.