Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzAQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România și Republica Moldova, continuă strategia asumată pentru brandurile proprii și lansează o campanie integrată de promovare pentru brandul propriu de legume și fructe congelate Gradena. Campania are scopul de a oferi consumatorilor o perspectivă asupra sortimentului de produse congelate al companiei și este fundamentată pe ideea de a mânca sănătos fără a petrece prea mult timp în bucătărie, potrivit unui comunicat.
Răzvan Bagherea, Director Organizare și Resurse Umane, AQUILA: „Conform strategiei de dezvoltare continuăm investițiile în brandurile proprii. De această dată lansăm campania „Dezghețat în bucătărie”, mizând pe curaj și inovație în bucătărie, o campanie realizată împreună cu profesioniști din marketing. Astfel, pentru următoarele săptămâni vom avea o serie de spoturi TV și online în care sunt utilizate produse Gradena, precum mazărea, dips-urile, mixurile de ciorbă etc. Suntem competitivi pe piață deținând un portofoliu complex de produse, care răspund în mod eficient nevoilor clienților. Obiectivul nostru este să dezvoltăm mărcile proprii ca branduri puternice, de încredere pentru piaţa de congelate din România.”
Gradena este cel mai cunoscut brand propriu al companiei AQUILA, ce include sortimente variate din gama de legume și fructe congelate. Gama Gradena a înregistrat un avans faţă de anul trecut, atât în volume, cât şi în valoare, fiind prezentă atât în Retail, cât şi în HoReCa, estimând o creștere a pieței în următorii ani.
Produsele Gradena sunt o soluție inteligentă pentru un gătit rapid și delicios și campania integrată de promovare lansată de AQUILA sprijină poziționarea și nivelul de recunoaștere al brandului în mintea consumatorilor. Cea mai mare parte a bugetului campaniei a fost alocată către TV pentru difuzare pe principalele stații, iar restul în zona de online și in-store. În online, campania își propune să aducă în atenția consumatorilor gama de produse Gradena prin activări special concepute pentru cei care adoptă un stil de viață sănătos și care vor să folosească produse cu timp redus de preparare.
Statele Unite și Uniunea Europeană au convenit un acord comercial cadru în urma întâlnirii pe…
Preşedinta Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, a avut duminică o discuţie telefonică cu preşedintele…
Vicepremierul demisionar Dragoş Anastasiu a confirmat că, pe perioada cât a deţinut funcţiile de consilier…
Secretarul pentru comerț Howard Lutnick a declarat că „întrebarea” înaintea discuțiilor dintre președintele Donald Trump…
Vicepremierul Dragoş Anastasiu a demisionat, după cum a anunțat într-o conferință de presă. "În acest…
Preşedintele american Donald Trump a jucat golf duminică la complexul său de la Turnberry, în…
This website uses cookies.
Read More