Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzAQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuţie şi logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România și Republica Moldova, cu 30 de ani de experiență în această industrie, a încheiat primul trimestru din 2024 cu o creștere a veniturilor cu 11% față de aceeași perioadă a anului trecut, până la 624 milioane de lei. Rezultatele obținute au fost susținute de segmentul de distribuție, ca urmare a concentrării pe canalele cu cel mai mare potențial de creștere și a extinderii portofoliului de produse vândute pe fiecare canal de vânzare. Profitul net înregistrat de companie în primul trimestru din 2024 este de 19,6 milioane de lei, potrivit unui comunicat de presă.
Cătălin Vasile, CEO AQUILA: „Începutul acestui an a fost marcat de evenimente semnificative privind strategia de creștere prin noi achiziții vizate odată cu listarea la BVB în anul 2021. În februarie 2024 am finalizat achiziția Romtec-Europa SRL, iar în aprilie am finalizat achiziția companiilor Parmafood Group Distribution SRL și Parmafood Trading SRL. Suntem încrezători în oportunitățile create spre beneficiul tuturor părților interesate. Ne concentrăm pe extinderea portofoliului de produse pentru toate companiile din grup, astfel încât să dezvoltăm soluții specifice fiecărui canal de vânzare în parte. Am continuat, totodată, creșterea organică și dezvoltarea brandurilor proprii. Rezultatele înregistrate în primul trimestru au fost susținute de creșteri de peste 25% în canalele de distribuție HoReCa și rețele de benzinării. Adăugăm valoare printr-o gamă foarte largă de produse de calitate, de la peste 200 de producători aflați în portofoliul AQUILA, prin soluțiile logistice și digitale oferite, și viziunea bazată pe performanță.”
În structura veniturilor, în primul trimestru din 2024 veniturile din segmentul distribuție cu crescut cu 11%, cele din segmentul logistică cu 2%, iar veniturile din segmentul transport s-au situat la același nivel cu cele obținute în primul trimestru din 2023. Veniturile aferente brandurilor proprii, Gradena, La Masă și Yachtis, au avut un avans de 11% în primul trimestru al anului comparativ cu perioada similară din 2023.
EBITDA (Profitul înainte de dobânzi, taxe, amortizare și depreciere) s-a menținut la același nivel cu anul trecut, de 40 de milioane de lei.
Statele Unite și Uniunea Europeană au convenit un acord comercial cadru în urma întâlnirii pe…
Preşedinta Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, a avut duminică o discuţie telefonică cu preşedintele…
Vicepremierul demisionar Dragoş Anastasiu a confirmat că, pe perioada cât a deţinut funcţiile de consilier…
Secretarul pentru comerț Howard Lutnick a declarat că „întrebarea” înaintea discuțiilor dintre președintele Donald Trump…
Vicepremierul Dragoş Anastasiu a demisionat, după cum a anunțat într-o conferință de presă. "În acest…
Preşedintele american Donald Trump a jucat golf duminică la complexul său de la Turnberry, în…
This website uses cookies.
Read More