Categories: Fără categorie

Ascendia continuă finanțarea prin bursă și listează o nouă emisiune de obligațiuni în valoare de 4,265 milioane de lei

Ascendia (ASC), companie românească specializată în domeniul eLearning, listată pe piața AeRO din 2016, își continuă finanțarea prin bursă și listează astăzi, 6 decembrie, o nouă emisiune de obligațiuni pe Sistemul Multilateral de Tranzacționare al Bursei de Valori București. Obligațiunile, în valoare de 4,265 milioane de lei sunt disponibile la tranzacționare sub simbolul bursier ASC27. Prima emisiune de obligațiuni Ascendia, în valoare de 3 milioane de lei, a fost listată în anul 2019, potrivit unui comunicat.

„Ne bucurăm că Ascendia, companie listată pe Piața AeRO a Sistemului Multilateral de Tranzacționare al Bursei de Valori București din 2016, a revenit cu o nouă emisiune de obligațiuni la bursă, în valoare de peste 4 milioane de lei, după ce prima a ajuns la maturitate în luna iunie a acestui an. La mai bine de 5 ani de la listarea pe piața AeRO, Ascendia a ales să acceseze din nou mecanismele pieței de capital pentru dezvoltarea proiectelor sale educaționale, demonstrând că bursa reprezintă un canal viabil pentru finanțare. Educația este extrem de importantă, iar proiectele dezvoltate de Ascendia, cu componentă digitală, facilitează accesul mai multor categorii de public la noi oportunități de învățare”, a declarat Radu Hanga, Președintele Bursei de Valori București.

„În contextul instabilității globale, perspectivele industriei de e-learning, în care activează Ascendia sunt unele foarte bune, la nivel mondial prefigurându-se o creștere de circa 20% de la an la an pentru fiecare din următorii 5 ani. Este o prognoză care nu le-a scăpat investitorilor, care, încă o data, ne-au dat votul de încredere, subscriind obligațiunile ASC27 mult peste suma inițial vizată de compania noastră. Produsele și serviciile e-learning pe care le oferă Ascendia cresc de la an la an și, anticipăm noi, vom depăși cu mult ritmul de creștere al industriei în fiecare din următorii 5 ani!” , a declarat Cosmin Mălureanu, CEO Ascendia.

Ascendia a derulat, în perioada 16 – 30 august 2022, un plasament privat la care au participat 78 de investitori, dintre care 76 persoane fizice si 2 persoane juridice, în cadrul căruia au fost subscrise un număr de 44.895 de obligațiuni nominative, dematerializate, negarantate, neconvertibile, emise în RON, cu un preț de emisiune de 95 RON/obligațiune. Obligațiunile au o valoare nominală de 100 RON per obligațiune, cu scadență la data de 2 septembrie 2027 și o rată nominală fixă de 10,00% pe an. Fondurile atrase vor fi utilizate pentru continuarea îmbunătățirii software-ului dezvoltat de companie, creșterea echipelor de vânzări și de marketing și crearea de rezerve pentru potențiale investiții. Oferta și listarea obligațiunilor au fost realizate cu sprijinul TradeVille.

„Salutăm listarea celei de-a doua emisiuni de obligațiuni din istoria Ascendia. Plasamentul privat intermediat de TradeVille la finalul acestei veri a indicat un interes peste așteptări și, în același timp, selectiv din partea investitorilor, pentru produse cu randament atractiv într-un context inflaționist. Sperăm ca fondurile atrase să fie de real ajutor în eforturile Ascendia de digitalizare accelerată a educației la nivel național, așa încât să putem avansa cât mai rapid în topurile europene la acest capitol,”, a declarat Miriam Andrei, Director General TradeVille.

Ascendia a fost înființată în anul 2007, având domeniul de activitate axat pe industria IT, cu precădere dezvoltarea de software și conținut digital pentru industria eLearning. În 2016, compania s-a listat pe Piața AeRO a Sistemului Multilateral de Tranzacționare al Bursei de Valori București, sub simbolul bursier ASC. Ascendia se dezvoltă pe mai multe linii de business, cum ar fi prin platforma de Enterprise Learning Management System – Coffee LMS, dedicată companiilor mari și corporațiilor, prin cursuri e-learning personalizate, destinate pregătirii angajaților din cadrul companiilor, prin Dacobots – portal de jocuri educaționale pentru copii, prin colecția EduTeca, portalul eLearning Romania și prin activitatea de cercetare-dezvoltare desfășurată.

Articole recente

Premieră pentru programul FIDELIS: titluri de stat pe 10 ani denominate în euro (MFP)

Ministerul Finanțelor lansează astăzi, 1 august până vineri 8 august, o nouă emisiune FIDELIS de…

18 minute ago

Donald Trump califică drept ‘dezgustător’ ultimul val de atacuri ruseşti asupra Ucrainei

Donald Trump a calificat joi drept "dezgustător" ultimul val de atacuri ruseşti asupra Ucrainei, după…

22 de minute ago

NIS, controlată de Gazprom, va ieşi de pe piaţa din Bulgaria

Compania energetică sârbească Naftna Industrija Srbije (NIS), controlată de Gazprom, a decis oficial să renunţe…

24 de minute ago

BCR a realizat un profit net de 1.473 milioane de lei, în semestrul I, în creștere cu 12,0%

BCR a realizat un profit net de 1.473 milioane de lei (294 milioane de euro)…

32 de minute ago

Un elev care a intrat la universitățile de top Harvard, Yale și Princeton împărtășește lucrurile diferite pe care le-au făcut părinții săi

Un elev care a intrat la universitățile de top Harvard, Yale și Princeton împărtășește, pentru…

37 de minute ago

ANPC: Consumatorii români au drepturi sporite în cadrul abonamentelor Wizz Air datorită Centrului European al Consumatorilor din România

Centrul European al Consumatorilor din România (ECC Romania) - direcție în cadrul Autorității Naționale pentru…

o oră ago

This website uses cookies.

Read More