Burse/Investitii

Ascendia raportează venituri de 6,2 milioane de lei și un profit net de 0,73 milioane de lei în primul semestru din 2023

Ascendia (BVB: ASC), lider în furnizarea de soluții de învățare digitală, raportează venituri din exploatare în valoare de 6,2 milioane de lei, o creștere cu 109% față de aceeași perioadă a anului trecut și un profit net de 0,73 milioane de lei comparativ cu o pierdere de 0,47 milioane de lei înregistrată în prima jumătate a anului 2022, potrivit unui comunicat.

În prima jumătate a anului, ne-am concentrat pe extinderea departamentul de marketing și vânzări și am lucrat intens la captarea oportunităților din piața în care activăm. Prin urmare, suntem mândri că am înregistrat cel mai bun prim semestru din istoria noastră, atât în ceea ce privește cifra de afaceri, cât și profitul net. De asemenea, în legătură cu cifra de afaceri, în ultimii trei ani am înregistrat o rată anuală compusă de creștere – CAGR – de 117%. Începând cu anul acesta, pentru noi s-a deschis o nouă piață la nivel intern în contextul PNRR. Anticipăm venituri importante până la finalul anului 2025, prin numeroasele linii de finanțare ale programului, în cadrul cărora serviciile și produsele companiei vor putea fi achiziționate de varii beneficiari publici dar și privați,” a declarat Cosmin Mălureanu, cofondator și CEO al Ascendia.

Veniturile din primul semestru al anului 2023 ale Ascendia s-au bazat în special pe încasările de la companii mari și din încasările aferente proiectului Edulib (Biblioteca Virtuală). Edulib va aduce copiilor și cadrelor didactice din România instrumente moderne pentru învățarea online. Acest proiect a fost important pentru companie deoarece echipa Ascendia este implicată extrem de rar în proiecte ce au ca beneficiar final instituțiile publice.

Pentru a doua jumătate a anului, compania preconizează că solicitările de servicii în zona de e-learning vor continua să fie la un nivel ridicat, iar echipele de vânzări și marketing lucrează intens la promovarea acestora, fiind axate în principal pe atragerea de clienți din sectorul privat, care reprezintă nucleul afacerii Ascendia.

În același timp, având în vedere sumele tot mai mari de bani direcționate la nivelul sectorului public către educație, precum și succesul așteptat în cazul Edulib, Ascendia are în vedere înființarea unei divizii suplimentare dedicate achizițiilor publice pentru a crește în continuare rezultatele cu mai multe proiecte de tip one-off în sectorul public, precum Edulib.

Ascendia este listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București din data de 7 iulie 2016 și se tranzacționează sub simbolul ASC. În prezent, compania are o capitalizare de piață de 55 milioane de lei.

Articole recente

J.D. Vance: SUA nu exclud sancţiuni împotriva Rusiei pentru a realiza pacea în Ucraina

Vicepreşedintele american J.D. Vance a declarat duminica aceasta că impunerea de noi sancţiuni împotriva Rusiei…

6 minute ago

Aflată în SUA, Christine Lagarde apără indepedenţa băncilor centrale

Este periculos să subminezi independenţa băncilor centrale, a declarat preşedintele Băncii Centrale Europene, Christine Lagarde,…

14 minute ago

SUA: Garda Naţională, desfăşurată la Washington, începe să poarte arme

Garda Naţională americană, mobilizată la Washington, a început să poarte arme duminică în capitală, unde…

19 minute ago

Topul celor mai bune orașe pentru Generația Z 

Bangkok, Thailanda, este orașul numărul 1 pentru Generația Z, în parte datorită scorurilor sale ridicate…

21 de ore ago

Canada a eliminat multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA

Canada a eliminat vineri multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA, marcând un pas semnificativ…

21 de ore ago

Cancelarul Merz, despre un acord de pace în Ucraina: Suntem la o distanţă de 10 kilometri şi am parcurs, poate, primii 200 de metri

Cancelarul german Friedrich Merz a descris eforturile de a ajunge la un acord de pace…

21 de ore ago

This website uses cookies.

Read More