Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzSursa foto: pixabay.com/ro/photos/bere-divertisment-alcool-b%C4%83utura-3711733/
Asociația Berarii României continuă campania #SOSHoreca de susținere a sectorului ospitalității, sub umbrela #Reconnect, potrivit unui comunicat de presă.
Asociația Berarii României precizează: “Odată cu redeschiderea teraselor favorite din baruri, pub-uri, cafenele, restaurante și hoteluri, oamenii sunt invitați să iasă din nou să socializeze și să își recapete încrederea că pot consuma în siguranță, bineînțeles cu respectarea strictă a normelor de distanțare și de igienă.
În lunile martie – mai 2020, sectorul local al berii a înregistrat o scădere de peste 10 procente față de aceeași perioadă a anului anterior.
Mesajul de susținere al sectorului Horeca de către Berarii României se regăsește într-un video, ce poate fi urmărit aici”.
“Producătorii de bere observă cu îngrijorare situația din sectorul Horeca și, implicit, din industria berii. Primele luni ale anului nu au fost unele bune pentru industria berii, iar impactul cel mai puternic se va resimți în trimestrul al treilea al anului care, în mod obișnuit, este vârful de sezon pentru bere, dar care depinde mult de condițiile de operare din industria ospitalității. De aceea este esențială implementarea programelor de investiții anunțate de autorități și a strategiilor de susținere pentru sectorul Horeca, inclusiv prin facilitarea extinderii teraselor pe spațiile publice, prin deciziile autorităților locale sau prin permiterea funcționării unor locații temporare de tip food trucks sau baruri mobile”, spune Julia Leferman, diector general Asociația Berarii României.
Începând cu luna martie 2020, odată cu declanșarea pandemiei, s-a conturat o tendință nouă printre consumatorii de bere, prin creșterea cu 30% a preferinței pentru ambalajele de unică folosință, în detrimentul sticlei reutilizabile. La nivelul primelor 5 luni din an, comparativ cu ianuarie – mai 2019, trendul descendent al sticlei reutilizabile este și mai accentuat (-45%) în raport cu sticla de unică folosință, care a crescut cu 36%, se mai precizează în comunicat.
Totodată, faptul că barurile și restaurantele și-au oprit activitatea timp de 2 luni și jumătate, a dus și la închiderea liniilor de bere la draft. Chiar dacă începând cu 1 iunie terasele s-au redeschis, reluarea comercializării berii draft se petrece treptat, în concordanță cu măsurile de redeschidere etapizată a locațiilor Horeca. Oricum, scăderea importantă înregistrată de segmentul Keg din primele luni va marca întregul an 2020.
Exim Banca Românească prelungește până la finalul lunii august oferta unică de economisire care permite…
Grupul Financiar Banca Transilvania a participat pentru prima dată în acest an la exercițiul european…
Statele Unite şi NATO lucrează la un nou mecanism de furnizare de echipamente militare americane…
Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează asupra unui val de înșelătorii online în care…
Adrian Țuțuianu (PSD) a fost numit vineri în funcția de secretar de stat în cadrul…
Un grup de acționari ai Fondului Proprietatea, care dețin împreună 5,27% din capitalul social, solicită…
This website uses cookies.
Read More