Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzZiua Internațională a Copilului a adus, în acest an, creșteri cu 20% a vânzărilor comparativ cu anul 2022, aceeași perioadă. Deși industria de birotică și papetărie, precum și cea a jucăriilor, jocurilor de societate, seturilor de coloriaj a cunoscut o creștere încă de la finalul anului trecut cu aproximativ 15-20 %, acest lucru nu i-a împiedicat pe români să achiziționeze astfel de produse, începând cu luna mai a acestui an, potrivit managerului magazinelor Autograf, Adrian Bănuță.
“15 mai a fost momentul în care în magazinele Autograf din Iași și București, precum și în magazinul online (www.autograf.ro) am sesizat o creștere a interesului pentru achiziția de jocuri și jucării. Ne bucură acest lucru cu atât mai mult cu cât întreaga industrie de birotică, papetărie și jocuri trecea printr-o perioadă mai dificilă încă de la sfârșitul anului trecut datorată creșterilor de prețuri urmare a crizei mondiale și inflației instalate în piața din România și, nu numai. Anul acesta comparativ cu alți ani jocurile si jucariile smart au devenit vedete în materie de vânzări, iar bugetul mediu alocat a fost de 100 ron”, a declarat Adrian Bănuță, Retail Operations Manager Autograf.
Analizând modalitatea de cumpărare a românilor cu ocazia zilei de 1 iunie am observat că ponderea ramâne în favoarea cumpărăturilor din magazin 60/40% versus cele online, dar tendința este de egalizare între cele două, online și offline.
„Începutul verii vine însă și cu o creștere pe segmentul produselor destinate călătoriilor și aici se simte un interes mult mai mare față de anul trecut în ceea ce privește achiziționarea de trollere de călătorie (Caterpillar), sau trollere pentru copii care pot avea funcțiuni multiple (Lego, Nikidom, valiza Trunki). Ne așteptăm ca până în luna august inclusiv acest segment să fie foarte bine reprezentat din punctul de vedere al vânzărilor și așteptăm creșteri de 25% comparativ cu 2022, creșteri datorate și faptului că industria de travel este la maximul ei istoric post-pandemie,” a completat Adrian Bănuță.
***
Compania Vector Internațional deține în portofoliu magazinele Autograf lansate în piață în 2012, care activează în acest moment, în două dintre cele mai importante centre comerciale din București și Iași și magazinul online www.autograf.ro. Compania este din 2022 distribuitor exclusiv al ecranelor interactive Horion, dispozitive ce pot fi folosite în domenii precum: educație, afaceri, administrație și finanțe, bănci, ONG-uri, servicii medicale etc.
Fondată în 1997, compania Vector Internațional este specializată în importul, distribuţia şi comercializarea produselor atât pentru birou cât și pentru acasă: birotică, papetărie, curățenie, igienă, protocol, promoționale , signalistică. Grupul Vector Internațional are în acest moment 75 de angajați și o cifră de afaceri de 9 milioane de euro (pe grup) în 2022.
Franţa a fost "un pic singură" în bătălia comercială în faţa SUA, şi-a exprimat regretul…
Fostul premier Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia Consiliului Judeţean Buzău. ''Sunt discuţii ca…
Guvernul rus a depus joi în Duma de Stat, camera inferioară a parlamentului, un proiect…
Ministrul Mediului, Apelor şi Pădurilor, Diana Buzoianu, a declarat joi, la viaductul de la Poiana…
Două fonduri administrate de SAI Star Asset Management au ajuns să dețină 6,7% din BVB,…
Fosta vicepreşedintă americană Kamala Harris a anunţat joi că va publica în septembrie o carte,…
This website uses cookies.
Read More