Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzUn aspect sesizat de reprezentanţii BAAR este acela al existenţei unor asociaţii de service-uri auto, deghizate în consumatori, care sunt prezente chiar şi la dezbaterile din Parlament legate de domeniul asigurărilor. Totodată, reprezentanţii BAAR subliniază că acestea nu reprezintă consumatorii, ci mai degrabă prestatorii de servicii de reparaţie, prestatori care nu au rolul de păgubit aşa cum este definit în literatura de specialitate, Codul civil sau legislaţia în domeniu. “Atunci când vorbim de RCA, trebuie să avem în vedere protecţia persoanelor prejudiciate şi nu protecţia intereselor sau chiar a lăcomiei unor prestatori de servicii, precum anumite unităţi de reparaţii auto deghizate în consumator”, se menţionează în comunicat.
Reprezentanţii BAAR constată existenţa unor divergenţe între unităţile reparatoare auto şi actorii pieţei de asigurări, sectorul vizat fiind cel al răspunderii civile auto – RCA, cei mai afectaţi fiind, într-un final, clienţii.
De asemenea, reprezentanţii BAAR atrag atenţia asupra faptului că asigurările nu se rezumă doar la segmentul RCA şi că, “în acest domeniu financiar, există o rigoare tehnică, raportări, înregistrări contabille, analize de risc şi solvabilitate, audit, securitate, instrumentare de daune şi poliţe, arhivare, procese în relaţie cu autorităţi ale statului”.
Avioane poloneze şi aliate au fost desfăşurate sâmbătă pentru a proteja spaţiul aerian polonez din…
Ministerul Apărării Naţionale a informat că două aeronave de luptă F16 din Baza 86 Aeriană…
Vicepremierul Ionuţ Moşteanu susţine că fostul ministru al Finanţelor Marcel Boloş l-a învăţat pe Marcel…
Andrea Orcel, CEO al UniCredit, a declarat că banca italiană ar putea lua în considerare…
Ministrul Educaţiei, Daniel David, a declarat sâmbătă că îşi va da demisia din funcţie în…
Guvernul a transmis, sâmbătă, că decizia eliminării plafonării adaosului comercial la alimentele de bază a…
This website uses cookies.
Read More