Comunicate de presa

Banca Transilvania aduce bankingul în aplicațiile de mesagerie ale social media

Banca Transilvania aduce pe piața din România Social Banking Solution™, facilitate dezvoltată de compania PayKey (Israel), desemnată Best FinTech 2018 la EfmaCapgemini Best FinTech Award. Cele două companii oferă clienților BT o soluție de social banking pentru a trimite şi primi bani, respectiv pentru a verifica banii din cont folosind butonul BT Pay din tastatura telefonului. Clienții care au smartphone cu Android vor avea tastatura BT Pay, iar cei cu iPhone, extensia BT Pay, precizează Banca Transilvania într-un comunicat de presă.

  • Datorită Social Banking Solution™, clienții băncii care au telefon cu sistem de operare Android pot realiza următoarele operațiuni în timp ce folosesc oricare dintre aplicațiile de mesagerie ale social media: 

* trimitere de bani (lei; euro) către persoanele din agenda telefonului (între clienți BT);

 * solicitare de bani (lei; euro) de la contactele din telefon (între clienți BT);

*  verificarea soldurilor pentru cardurile adăugate în BT Pay.

  • Butonul BT Pay va apărea pe ecranul telefonului după ce este instalată tastatura BT Pay – fie din setările telefonului, secțiunea Tastaturi, fie direct din aplicația cu acelaşi nume BT.
  • Pentru clienții BT care au un telefon cu sistem de operare iOS opțiunea de verificare sold şi transfer de bani va fi disponibilă din iMessage, activând extensia BT Pay disponibilă în aplicație.
  • Transferul de bani de pe cardurile de debit şi verificarea soldului este fără comision.
  • Dacă transferul are loc între persoane care au card BT Mastercard Direct în valută, transferul poate fi şi în euro.

“Aplicațiile de mesagerie sunt locul în care, tot mai mult, oamenii comunică, se informează şi fac shopping. De aceea, vedem că bankingul integrat în social media este un pas natural pentru că dorim să oferim servicii care simplifică viața clienților noştri. Soluția PayKey ne ajută astfel să oferim o experiență digitală de banking în premieră în România. Ne aşteptăm ca soluția să contribuie la creşterea numărului de transferuri de bani, având în vedere că este un serviciu disponibil non-stop”, afirmă Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

“Suntem bucuroşi să lucrăm cu echipa Băncii Transilvania la acest proiect, o bancă inovativă în ceea ce priveşte mobile bankingul. Suntem siguri că va fi o colaborare rodnică din toate punctele de vedere. Experiența noastră cu alte bănci ne arată că Social Banking2 Solution™ este o cale foarte bună de a interacționa cu clienții, oferindu-le servicii bancare cu acces non-stop. Este, de asemenea, o oportunitate de poziționare a băncii ca first-mover în ceea ce priveşte inovația”, declară Guy Talmi, Chief Marketing Officer, PayKey.

BT oferă alternative de plată contactless, prin colecția BT Pay, care cuprinde următoarele accesorii: ceas, brățară, sticker, aplicația cu acelaşi nume, smartwatch-ul Garmin, Fitbit Pay şi, de acum înainte, tastatura/extensia BT Pay, potrivit aceleași surse.

Articole recente

PAID: 42 de dosare de daună, deschise, până în prezent, în urma inundaţiilor din Suceava şi Neamţ, pentru locuinţele asigurate prin PAD

Un număr de 42 de dosare de daună pentru locuinţele asigurate prin poliţa PAD au…

20 de minute ago

MAE: Ministrul Oana Ţoiu a discutat cu Marco Rubio despre întărirea Parteneriatului Strategic România – SUA

Ministrul Afacerilor Externe, Oana Ţoiu, şi secretarul de stat al Statelor Unite ale Americii, Marco…

22 de minute ago

Acord UE-SUA: Franţa a fost “un pic singură”, regretă premierul francez

Franţa a fost "un pic singură" în bătălia comercială în faţa SUA, şi-a exprimat regretul…

3 ore ago

Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia CJ Buzău; Lungu (PSD): Ar fi o onoare pentru noi

Fostul premier Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia Consiliului Judeţean Buzău. ''Sunt discuţii ca…

3 ore ago

This website uses cookies.

Read More