Fără categorie

Banca Transilvania anunţă noile măsuri de susţinere a clienţior persoane fizice

Banca Transilvania anunţă noul program de susţinere a clienţilor în această perioadă grea, venind şi cu o măsură suplimentară. Noul program înlocuieşte programul care deja este în derulare, potrivit unui comunicat de presă.

Detalierea măsurilor BT pentru clienţii persoane fizice:

  • Banca Transilvania oferă clienţilor afectaţi posibilitatea amânării ratelor pentru maxim 9 luni, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2020.
  • Perioada de creditare va fi prelungită cu o perioadă egală cu durata suspendării obligaţiilor de plată.
  • Pentru creditele cu garanţii imobiliare, dobânda acumulată în perioada de amânare va fi recuperată în maxim 60 de luni, iar suma astfel acumulată nu va fi purtătoare de dobândă, conform Ordonanţei de urgenţă.
  • Pentru creditele de nevoi personale, dobânzile acumulate vor fi reeşalonate până la finalul noii maturităţi – prelungite – a creditului, BT alegând ca şi pentru aceste sume să aplice o rată a dobânzii egală cu 0%. Măsura este suplimentară cerinţelor legale aprobate de către Stat.
  • În plus, banca va derula în paralel şi un program propriu, prin acelaşi mecanism, şi pentru clienţii care nu se încadrează în mod expres în prevederile OUG şi care nu au restanţe mai vechi de 1 martie a.c., dar nu le-au putut achita din cauza că au fost afectaţi de actualul context. De asemenea, banca menţine perioada de graţie oferită la cardurile de credit, până la 25 mai a.c., aşa cum a fost anunţat în 14 martie a.c.

Pentru clienţi: care este primul pas pe care trebuie să îl facă

  • Pentru a beneficia de măsurile BT, clienţii trebuie să depună o solicitare în decurs de cel mult 45 de zile de la data intrării în vigoare a Ordonanţei de Urgenţă (30 martie a.c.), adică până în 14 mai a.c.
  • Clienţii băncii care au apelat deja la o forma de susţinere BT, pot să solicite amânarea în baza Ordonanţei, caz în care li se va sista facilitatea curentă şi vor fi înrolaţi în noul program cu data noii cereri.

Cum pot solicita clienţii amânarea ratelor:

  • Pe siteul BT;
  • Prin aplicaţia BT Visual Help (apel la 0264 30 80 00 – accesarea linkului primit prin SMS – accesarea aplicaţiei/opţiune amânare rate), după care clienţii sunt contactaţi telefonic de bancă.
  • Telefonic, la 0264 30 80 28 (echipa Customer Care BT).

Banca Transilvania va lua legătura cu clienţii pentru un răspuns în maxim 15 zile de la data primirii solicitării.

Articole recente

Topul celor mai bune orașe pentru Generația Z 

Bangkok, Thailanda, este orașul numărul 1 pentru Generația Z, în parte datorită scorurilor sale ridicate…

18 ore ago

Canada a eliminat multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA

Canada a eliminat vineri multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA, marcând un pas semnificativ…

18 ore ago

Cancelarul Merz, despre un acord de pace în Ucraina: Suntem la o distanţă de 10 kilometri şi am parcurs, poate, primii 200 de metri

Cancelarul german Friedrich Merz a descris eforturile de a ajunge la un acord de pace…

19 ore ago

Muncitorii străini au impulsionat economia zonei euro, afirmă Christine Lagarde

Preşedinta Băncii Centrale Europene, Christine Lagarde, a declarat sâmbătă, la simpozionul anual al Rezervei Federale…

19 ore ago

În spatele importurilor masive de petrol rusesc ale Indiei: cel mai bogat om din Asia (Al Jazeera)

Importurile de țiței rusesc ale Reliance au crescut de la 3% înainte de războiul din…

19 ore ago

Un atac cu drone ucrainene provoacă un incendiu și reducerea capacității centralei nucleare rusești de la Kursk

Un atac cu drone ucrainene a provocat un incendiu de scurtă durată la centrala nucleară…

20 de ore ago

This website uses cookies.

Read More