Fără categorie

Banca Transilvania anunţă noile măsuri de susţinere a clienţior persoane fizice

Banca Transilvania anunţă noul program de susţinere a clienţilor în această perioadă grea, venind şi cu o măsură suplimentară. Noul program înlocuieşte programul care deja este în derulare, potrivit unui comunicat de presă.

Detalierea măsurilor BT pentru clienţii persoane fizice:

  • Banca Transilvania oferă clienţilor afectaţi posibilitatea amânării ratelor pentru maxim 9 luni, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2020.
  • Perioada de creditare va fi prelungită cu o perioadă egală cu durata suspendării obligaţiilor de plată.
  • Pentru creditele cu garanţii imobiliare, dobânda acumulată în perioada de amânare va fi recuperată în maxim 60 de luni, iar suma astfel acumulată nu va fi purtătoare de dobândă, conform Ordonanţei de urgenţă.
  • Pentru creditele de nevoi personale, dobânzile acumulate vor fi reeşalonate până la finalul noii maturităţi – prelungite – a creditului, BT alegând ca şi pentru aceste sume să aplice o rată a dobânzii egală cu 0%. Măsura este suplimentară cerinţelor legale aprobate de către Stat.
  • În plus, banca va derula în paralel şi un program propriu, prin acelaşi mecanism, şi pentru clienţii care nu se încadrează în mod expres în prevederile OUG şi care nu au restanţe mai vechi de 1 martie a.c., dar nu le-au putut achita din cauza că au fost afectaţi de actualul context. De asemenea, banca menţine perioada de graţie oferită la cardurile de credit, până la 25 mai a.c., aşa cum a fost anunţat în 14 martie a.c.

Pentru clienţi: care este primul pas pe care trebuie să îl facă

  • Pentru a beneficia de măsurile BT, clienţii trebuie să depună o solicitare în decurs de cel mult 45 de zile de la data intrării în vigoare a Ordonanţei de Urgenţă (30 martie a.c.), adică până în 14 mai a.c.
  • Clienţii băncii care au apelat deja la o forma de susţinere BT, pot să solicite amânarea în baza Ordonanţei, caz în care li se va sista facilitatea curentă şi vor fi înrolaţi în noul program cu data noii cereri.

Cum pot solicita clienţii amânarea ratelor:

  • Pe siteul BT;
  • Prin aplicaţia BT Visual Help (apel la 0264 30 80 00 – accesarea linkului primit prin SMS – accesarea aplicaţiei/opţiune amânare rate), după care clienţii sunt contactaţi telefonic de bancă.
  • Telefonic, la 0264 30 80 28 (echipa Customer Care BT).

Banca Transilvania va lua legătura cu clienţii pentru un răspuns în maxim 15 zile de la data primirii solicitării.

Articole recente

Acord UE-SUA: Franţa a fost “un pic singură”, regretă premierul francez

Franţa a fost "un pic singură" în bătălia comercială în faţa SUA, şi-a exprimat regretul…

2 ore ago

Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia CJ Buzău; Lungu (PSD): Ar fi o onoare pentru noi

Fostul premier Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia Consiliului Judeţean Buzău. ''Sunt discuţii ca…

2 ore ago

Rusia a elaborat un proiect legislativ pentru denunţarea tratatului cu SUA privind reconversia plutoniului

Guvernul rus a depus joi în Duma de Stat, camera inferioară a parlamentului, un proiect…

3 ore ago

Ministrul Mediului, la Poiana Largului: Există un risc pentru sănătatea oamenilor; măsurile luate – în sistem de urgenţă

Ministrul Mediului, Apelor şi Pădurilor, Diana Buzoianu, a declarat joi, la viaductul de la Poiana…

4 ore ago

Două fonduri administrate de SAI Star Asset Management au ajuns să dețină 6,7% din BVB

Două fonduri administrate de SAI Star Asset Management au ajuns să dețină 6,7% din BVB,…

4 ore ago

SUA: Kamala Harris va publica o carte despre campania sa prezidenţială din 2024

Fosta vicepreşedintă americană Kamala Harris a anunţat joi că va publica în septembrie o carte,…

4 ore ago

This website uses cookies.

Read More