Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzSAS anunță că Banca Transilvania va implementa o soluție SAS, pentru a acoperi toate nevoile de detectare și prevenire a fraudelor bancare. Această colaborare reprezintă rezultatul unui parteneriat strâns între Banca Transilvania și SAS, desfășurat pe parcursul unui an, care va aduce un nivel competitiv băncii și va determina, în cele din urmă, servicii mai bune clienților săi, potrivit unui comunicat de presă.
Banca Transilvania va implementa un sistem de prevenire a fraudei pentru a asigura cel mai înalt nivel de capabilități de detectare a fraudei, permițând ajustarea optimă la mediul de business în continuă schimbare și la digitalizarea accelerată. SAS va oferi capabilități pentru analiză avansate de date, inteligență artificială (AI)/machine learning (ML) și integrare perfectă cu o gamă largă de sisteme existente.
„Odată cu pandemia globală și perioadele de lockdown, am observat o creștere a tentativelor de fraudă digitală la nivel mondial. Nivelul de sofisticare a acestor încercări crește, însă Banca Transilvania se concentrează pe prevenirea fraudelor prin utilizarea tehnologiilor de top pentru a continua să furnizeze servicii impecabile și sigure clienților. Suntem încrezători în parteneriatul nostru cu SAS și vom continua să fim precursorii digitalizării pe piață”, spune Leontin Toderici, Director General Adjunct Operaţiuni, Banca Transilvania.
„Suntem fericiți și onorați de noul parteneriat cu Banca Transilvania. Obiectivul nostru este de a oferi suportul necesar băncii pentru o interacțiune facilă și rapidă cu clienții, menținând, în același timp, un control solid asupra monitorizării antifraudă, cu un timp rapid de reacție. Suntem norocoși să avem un partener vizionar precum Banca Transilvania în această nouă călătorie și ne-am angajat să livrăm încă un proiect de succes”, Ștefan Baciu, Country Manager SAS România & Moldova.
Organizațiile de servicii financiare recunosc necesitatea tehnologiilor avansate care includ capabilităţi de inteligenţă artificială/machine learning pentru a identifica amenințările emergente care se suprapun în timp real. SAS are capacitatea de a răspunde acestor cerințe prin soluțiile de gestionare a fraudelor, care oferă:
***
SAS este lider în soluţii analytics. Prin servicii şi soluţii inovatoare de software, SAS sprijină şi inspiră clienţii din întreaga lume să transforme datele în informaţii valoroase.
Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România. BT are peste 3 milioane de clienţi, 3 linii de business, circa 9.000 de persoane în echipă, soluţii de online banking de ultimă generaţie şi 500 de sedii în 180 de localităţi. Este singurul brand bancar românesc din clasamentul Brand Finance Banking 500 (2021). Dincolo de banking, Banca Transilvania doreşte să aibă impact pozitiv în România, atât pentru oameni, cât şi pentru business şi mediu.
Exim Banca Românească prelungește până la finalul lunii august oferta unică de economisire care permite…
Grupul Financiar Banca Transilvania a participat pentru prima dată în acest an la exercițiul european…
Statele Unite şi NATO lucrează la un nou mecanism de furnizare de echipamente militare americane…
Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează asupra unui val de înșelătorii online în care…
Adrian Țuțuianu (PSD) a fost numit vineri în funcția de secretar de stat în cadrul…
Un grup de acționari ai Fondului Proprietatea, care dețin împreună 5,27% din capitalul social, solicită…
This website uses cookies.
Read More