Comunicate de presa

Banca Transilvania pregăteşte lansarea a două canale noi de comunicare cu clienții, prin intermediul Call Center

Maxime istorice în activitatea de Call Center, susținute de investiții în digital,           în parteneriate cu fintech-uri şi în echipă

Clienții BT văd tot mai mult în Call Center un mod de colaborare cu banca: 1,6 milioane de interacțiuni cu clienții au avut loc în prima jumătate a anului.

“Clienții iau legătura cu echipa Call Center fie pentru asistență, fie pentru a afla diverse informații. Acest mod de colaborare este pentru noi o continuă sursă de învățare, pentru viitoare experiențe BT cât mai bune. Maximele istorice pe care le-am avut în activitatea de Call Center în prima jumătate a anului, cum sunt cele 1,6 milioane de interacțiuni, sunt susținute de investiții în digital, în parteneriate cu fintech-uri internaționale şi în echipa noastră” , declară Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Call Centerul face parte din abordarea onmichannel a băncii, alături de rețeaua de peste 500 de agenții BT, self banking şi online. Prin intermediul Call Center, Banca Transilvania colaborează 24/7 cu clienții, oferind peste 500 de servicii şi tipuri de informații despre oferta BT.

Detalii:

  • +46% este volumul de apeluri primite lunar în prima jumătate a anului față de aceeaşi perioadă a anului trecut.
  • Top 5 solicitări ale clienților prin Call Center: setări carduri, verificarea tranzacțiilor cu cardul şi cu aplicația BT Pay; suport BT24 Internet Banking & Mobile Banking; informații despre carduri, respectiv detalii despre conturi şi tranzacții.
  • BT, prin colaborarea cu fintechul CallVU, a lansat în iunie a.c. BT Visual Help, opțiune prin care clienții care contactează telefonic echipa Call Center, îți pot gestiona facil, non-stop şi gratuit, prin telefon, cardurile, pentru blocare temporară sau definitivă, solicitare de reemitere sau modificare a limitelor de tranzacții.
  • Banca Transilvania analizează permanent serviciile oferite inclusiv prin Call Center. BT a primit de la clienți feedback foarte bun privind colaborarea cu Call Centerul în prima jumătate a anului: 8,21 de puncte din maxim 9.
  • Echipa Call Center este formată din aproape 300 de persoane, organizată astfel: suport clienți, telesales şi soluționare semnalări. Media de vârstă este de 28 de ani.
  • Banca oferă asistență în 6 limbi: română, engleză, maghiară, italiană, spaniolă şi rusă.
  • Luna ianuarie a.c., prima etapă post-fuziune BT – Bancpost, a însemnat pentru Call Center volume de +80% față de 2018 în ceea ce priveşte solicitările de informații.

În curând, canale noi de comunicare cu clienții

Banca Transilvania pregăteşte lansarea a două canale noi de comunicare cu clienții, prin intermediul Call Center, chat video şi chat scris. Tot ca noutate, banca va veni în curând cu o abordare nouă, open doors, care va însemna prezentarea pe site a unor informații real time, cum ar fi numărul de persoane care contactează Call Center şi numărul de clienți care discută efectiv cu echipa în respectivul moment.  

Articole recente

Poate exista prosperitate fără educație financiară? Cum eliminăm inegalitățile economice printr-o abordare sistemică  (analiză ISF)

Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…

o oră ago

Foto și video de la erupția vulcanului Klyuchevskoy

 Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…

o oră ago

Robert Cosmin Pană, numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un mandat de patru ani

Robert Cosmin Până a fost  numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…

2 ore ago

Emiratele Arabe Unite construiesc o conductă care va transporta apă desalinizată către sudul Fâşiei Gaza

Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…

3 ore ago

Nicușor Dan spune că vizita în SUA ar putea fi la începutul anului viitor: Trebuie pregătită foarte bine

Președintele Nicușor Dan a anunțat, miercuri, că vizita sa oficială în Statele Unite ale Americii…

3 ore ago

Economia Germaniei în stagnare în semestrul I; după doi ani de ajustare, economia Germaniei va reveni pe creștere începând cu 2025 (Andrei Rădulescu)

de Andrei Rădulescu Destatis a publicat astăzi estimările preliminare cu privire la evoluția economiei Germaniei…

3 ore ago

This website uses cookies.

Read More