Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzBanca Transilvania dă startul primei campanii de shopping bancar online din acest an, BaBeTe. În perioada 1 – 7 martie a.c., persoanele care au nevoie de finanţare pentru diferite planuri pot aplica la aceste oferte pe site-ul băncii, potrivit unui comunicat de presă.
În comunicat se precizează: ” În 2020, campanii similare s-au numărat printre iniţiativele prin care BT şi-a susţinut clienţii prin reduceri şi beneficii. Peste 90.000 de persoane au aplicat la #Odatalapatruani, #GoodVibesOnly, #SummerVibes, #HappyHomeDays sau la #MissionPossible, iar peste 20% erau persoane care nu erau clienţi BT.
Ofertele campaniei BaBeTe:
Persoanele care aplică la aceste oferte primesc un e-mail de confirmare din partea băncii, cu detalii despre paşii următori. Cardurile de cumpărături pentru care s-a aplicat în cadrul campaniei BaBeTe trebuie activate la bancomatele BT până cel târziu în 12 aprilie a.c., iar punctele STAR vor fi încărcate pe card până în 30 aprilie a.c.
Conceptul BaBeTe a fost inspirat din tradiţia românească, Babele, şi care are legătură cu primele zile din martie. BT a avut o campanie similară în 2017, iar în 2014 a dat startul campaniilor de shopping bancar în România, printr-un alt concept, Bank Friday”.
Exim Banca Românească prelungește până la finalul lunii august oferta unică de economisire care permite…
Grupul Financiar Banca Transilvania a participat pentru prima dată în acest an la exercițiul european…
Statele Unite şi NATO lucrează la un nou mecanism de furnizare de echipamente militare americane…
Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează asupra unui val de înșelătorii online în care…
Adrian Țuțuianu (PSD) a fost numit vineri în funcția de secretar de stat în cadrul…
Un grup de acționari ai Fondului Proprietatea, care dețin împreună 5,27% din capitalul social, solicită…
This website uses cookies.
Read More