Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzBanca Transilvania dă startul primei campanii de shopping bancar online din acest an, BaBeTe. În perioada 1 – 7 martie a.c., persoanele care au nevoie de finanţare pentru diferite planuri pot aplica la aceste oferte pe site-ul băncii, potrivit unui comunicat de presă.
În comunicat se precizează: ” În 2020, campanii similare s-au numărat printre iniţiativele prin care BT şi-a susţinut clienţii prin reduceri şi beneficii. Peste 90.000 de persoane au aplicat la #Odatalapatruani, #GoodVibesOnly, #SummerVibes, #HappyHomeDays sau la #MissionPossible, iar peste 20% erau persoane care nu erau clienţi BT.
Ofertele campaniei BaBeTe:
Persoanele care aplică la aceste oferte primesc un e-mail de confirmare din partea băncii, cu detalii despre paşii următori. Cardurile de cumpărături pentru care s-a aplicat în cadrul campaniei BaBeTe trebuie activate la bancomatele BT până cel târziu în 12 aprilie a.c., iar punctele STAR vor fi încărcate pe card până în 30 aprilie a.c.
Conceptul BaBeTe a fost inspirat din tradiţia românească, Babele, şi care are legătură cu primele zile din martie. BT a avut o campanie similară în 2017, iar în 2014 a dat startul campaniilor de shopping bancar în România, printr-un alt concept, Bank Friday”.
Bangkok, Thailanda, este orașul numărul 1 pentru Generația Z, în parte datorită scorurilor sale ridicate…
Canada a eliminat vineri multe dintre tarifele de retorsiune impuse SUA, marcând un pas semnificativ…
Cancelarul german Friedrich Merz a descris eforturile de a ajunge la un acord de pace…
Preşedinta Băncii Centrale Europene, Christine Lagarde, a declarat sâmbătă, la simpozionul anual al Rezervei Federale…
Importurile de țiței rusesc ale Reliance au crescut de la 3% înainte de războiul din…
Un atac cu drone ucrainene a provocat un incendiu de scurtă durată la centrala nucleară…
This website uses cookies.
Read More