Comunicate de presa

Banking prin telefon: Banca Transilvania şi CallVU, parteneriat pentru noi experiențe digitale pentru clienți

Banca Transilvania şi CallVU, companie care oferă soluții omni-channel inovative, anunță începutul unui parteneriat prin care BT oferă clienților o nouă experiența digitală, prin self-banking pe telefonul mobil. 

Datorită acestei colaborări, Banca Transilvania lansează BT Visual Help, opțiune prin care clienții persoane fizice pot gestiona facil, non-stop şi gratuit, prin telefon, cardurile. Prin BT Visual Help, clienții persoane fizice îşi pot bloca temporar sau definitiv cardul, pot solicita reemiterea unui card după blocarea definitivă a acestuia şi pot modifica limitele de tranzacții cu cardul. Lansarea are loc după o perioadă de testare, se precizează într-un comunicat de presă.

„Nevoile noastre de business sunt legate mai ales de impulsionarea creşterii adopției serviciilor digitale şi de oferirea unor experiențe pozitive clienților noştri. CallVU s-a potrivit foarte bine şi a venit cu ceea ce ne doream, o soluție de digitalizare a interacțiunii clienților cu call centerul BT, ceea ce ne ajută să facem încă un pas în strategia noastră de a avea focus pe tehnologie şi de a construi brandingul digital al băncii”, afirmă Gabriela Nistor, Director General – Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

“Obiectivul soluției CallVU Digital Engagement este de a transforma într-o mod digital serviciile, pentru un grad cât mai ridicat de satisfacție a clienților. De la procese complexe şi de mare importanță, la banking-ul de zi cu zi. Colaborarea noastră cu echipa Băncii Transilvania atinge tocmai aceste obiective, printr-o colaborare strânsă, care include strategii comune de planificare, gândire şi implementare” – declară Ori Faran, CEO şi fondator CallVU.

CallVU oferă o platformă omnichannel prin intermediul căreia clienții care apelează echipa Call Center sunt ghidați către zona de digital self-service pentru a realiza câteva acțiuni specifice cu ajutorul telefonului. Aceasta ajută la contactarea persoanelor din echipa Call Center, cât şi la completarea unor formulare şi trimiterea de documente, facilitând astfel comunicarea în timp real, prin colaborare digitală.

Articole recente

Audit al Curții de Conturi la Autoritatea pentru Reformă Feroviară, pentru verificarea derulării contractului de achiziție a ramelor Coradia Stream

Curtea de Conturi a României efectuează, începând de luni, o misiune de audit ad hoc…

37 de minute ago

ANALIZĂ XTB: Recorduri istorice pentru aur în această toamnă. Piața este susținută de nevoia investitorilor de siguranță

Prețul aurului a fost din nou în centrul atenției, deoarece a atins un nou maxim…

46 de minute ago

Ucraina/ Starlink a căzut pe toată linia frontului în mijlocul întreruperii globale a serviciului de internet

Serviciul de internet prin satelit Starlink a încetat să funcţioneze pe toată linia frontului din…

49 de minute ago

Nazare: Interesul american se concentrează asupra unor domenii strategice: infrastructură, energie, tehnologie, sănătate

Investitorii americani sunt interesaţi de domenii strategice precum infrastructură, energie, tehnologie şi sănătate, a anunţat…

o oră ago

Ce vede evaluatorul atunci când toți ceilalți văd doar prețul? (opinie Laurențiu Stan)

Autor: Laurenţiu Stan, consultant financiar, Kapital Minds Ce este valoarea? Ceea ce credem noi că…

2 ore ago

This website uses cookies.

Read More