Potrivit unui comunicat al companiei, profitul net a înregistrat un avans de aproximativ 57%, la 32,3 milioane lei.
“Rezultatele obţinute în primele trei luni ale acestui an confirmă eficienţa strategiei de dezvoltare aplicate, într-un context economic complex, influenţat de majorările de preţuri la materii prime şi ambalaje. Continuăm să investim în extinderea portofoliului şi în optimizarea proceselor, păstrând direcţia strategică axată pe inovaţie şi dezvoltare sustenabilă”, a declarat Cătălin Vicol, director general Biofarm, citat în comunicat.
În primele trei luni ale anului, Biofarm şi-a menţinut poziţia a doua în segmentul Consumer Healthcare (CHC), după volumul de unităţi vândute. Vânzările au fost susţinute de evoluţia bună a categoriilor destinate tratamentului simptomatic al răcelii şi gripei, sănătăţii digestive, managementului durerii, precum şi echilibrului emoţional.
“Biofarm îşi continuă promisiunea faţă de cercetare şi dezvoltare, considerând această direcţie un pilon esenţial al strategiei sale de creştere sustenabilă. Investiţiile constante în inovarea portofoliului şi în identificarea de soluţii terapeutice relevante sunt esenţiale pentru adaptarea la nevoile actuale ale pacienţilor şi pentru consolidarea poziţiei companiei în industria farmaceutică românească”, se precizează în comunicat.
Biofarm are două fabrici de medicamente în Bucureşti şi o unitate de testare şi dezvoltare de produse, iar portofoliul său de peste 100 de produse acoperă cele mai importante arii terapeutice din divizia Consumer Healthcare (digestiv & metabolic, respirator & ORL, cardiovascular & circulator, sistem nervos).
Producătorul de medicamente are un portofoliu competitiv, care acoperă peste 65 arii terapeutice şi investeşte în mod continuu în campanii media, comerciale şi de marketing pentru promovarea propriilor produse.