Burse/Investitii

Biofarm a afişat un profit net în creştere cu 57% după primul trimestru al acestui an

Producătorul de medicamente Biofarm a înregistrat o cifră de afaceri cu 33% mai mare în primul trimestru al acestui an faţă de T1 2024, în timp ce EBITDA a crescut cu 51%, ajungând la 40,5 milioane lei.

Potrivit unui comunicat al companiei, profitul net a înregistrat un avans de aproximativ 57%, la 32,3 milioane lei.

“Rezultatele obţinute în primele trei luni ale acestui an confirmă eficienţa strategiei de dezvoltare aplicate, într-un context economic complex, influenţat de majorările de preţuri la materii prime şi ambalaje. Continuăm să investim în extinderea portofoliului şi în optimizarea proceselor, păstrând direcţia strategică axată pe inovaţie şi dezvoltare sustenabilă”, a declarat Cătălin Vicol, director general Biofarm, citat în comunicat.

În primele trei luni ale anului, Biofarm şi-a menţinut poziţia a doua în segmentul Consumer Healthcare (CHC), după volumul de unităţi vândute. Vânzările au fost susţinute de evoluţia bună a categoriilor destinate tratamentului simptomatic al răcelii şi gripei, sănătăţii digestive, managementului durerii, precum şi echilibrului emoţional.

“Biofarm îşi continuă promisiunea faţă de cercetare şi dezvoltare, considerând această direcţie un pilon esenţial al strategiei sale de creştere sustenabilă. Investiţiile constante în inovarea portofoliului şi în identificarea de soluţii terapeutice relevante sunt esenţiale pentru adaptarea la nevoile actuale ale pacienţilor şi pentru consolidarea poziţiei companiei în industria farmaceutică românească”, se precizează în comunicat.

Biofarm are două fabrici de medicamente în Bucureşti şi o unitate de testare şi dezvoltare de produse, iar portofoliul său de peste 100 de produse acoperă cele mai importante arii terapeutice din divizia Consumer Healthcare (digestiv & metabolic, respirator & ORL, cardiovascular & circulator, sistem nervos).

Producătorul de medicamente are un portofoliu competitiv, care acoperă peste 65 arii terapeutice şi investeşte în mod continuu în campanii media, comerciale şi de marketing pentru promovarea propriilor produse.

Articole recente

Secretarul Trezoreriei SUA avertizează asupra unor rambursări masive către companii, dacă Curtea Supremă anulează tarifele lui Trump

Secretarul Trezoreriei, Scott Bessent, a declarat duminică că este ”încrezător” că planul tarifar al preşedintelui…

2 ore ago

Bolojan: Încetinirea economică – o realitate până în vara anului viitor; nu cred că inflaţia va ajunge de două cifre

Componenta de încetinire economică este o realitate cel puţin până în vara anului viitor, a…

2 ore ago

Bolojan: Că ne place, că nu ne place, trebuie să creştem vârsta de pensionare

Premierul Ilie Bolojan a declarat, luni, că trebuie crescută vârsta de pensionare, la toate categoriile,…

2 ore ago

Bolojan: Discuţia la Cotroceni a fost de reducere cu 10% a angajaţilor în administraţia locală

Premierul Ilie Bolojan a declarat, luni, în privinţa reformei în administraţia publică locală că, din…

2 ore ago

Kelemen Hunor susţine că deficitul bugetar nu poate fi redus sub 8% în acest an

Deficitul bugetar nu poate fi mai mic de 8% în acest an, perioada de reducere…

2 ore ago

Bolojan: Sunt foarte rezervat să împrăştii banii pe care nu îi am

Premierul Ilie Bolojan a declarat, luni, în legătură cu proiectele PSD de eliminare a CASS…

2 ore ago

This website uses cookies.

Read More