Categories: Comunicate de presa

Biroul Asigurătorilor de Autovehicule din România (BAAR) anunță lansarea unui nou concept de comunicare

“No matter what” este noul concept de comunicare și laitmotiv-ul sub care se vor desfășura activitățile de promovare ale BAAR în anul 2021. Prin intermediul noului concept, BAAR își propune să comunice într-o manieră diferită, inovatoare și să ofere o nouă perspectivă- out of the box- asupra activității și obiectivelor sale, în relație cu publicul căruia i se adresează, potrivit unui comunicat de presă.

“No matter what” este o expresie reprezentativă pentru abordarea și activitatea biroului, reflectă elementele cheie ale culturii organizaționale: realizarea obiectivelor asumate, atitudine proactivă, respingerea, refuzul limitărilor și constrângerilor.

“No matter what” exprimă filosofia organizației, bazată pe optimism și dorința de a depăși obstacolele și pe încrederea în forțele proprii.

Mădălin ROȘU, Președintele BAAR, a declarat: “No matter what” este mai mult decât un simplu mesaj de marketing. Este o platformă de comunicare relevanta și reprezentativă care definește atitudinea proactivă a BAAR față de toate provocările momentului”

Noul concept va permite Biroului să comunice, în special în mediul on-line dar nu numai, modul în care BAAR își reafirmă personalitatea și valorile, implicarea, disponibilitatea și hotărârea pentru realizarea obiectivelor asumate, în contextul național și internațional dificil, marcat de criza generată de Pandemia de „COVID -19”.

Printre acțiunile ce vor fi desfășurate în acest an, sub umbrela noului concept de comunicare “No matter what” se numără Conferința Națională a BAAR, eveniment care va avea loc în format online în primul trimestru și în format combinat, cu prezentă fizică și online, în ultimul trimestru al anului 2021, realizarea unor analize privind piața asigurărilor de autovehicule, dezvoltarea unor noi facilităti ale bazei de date AIDA, acțiuni destinate mass-media precum și publicarea de comunicate de presă care vor marca repere importante din activitatea Biroului.

De asemenea, BAAR va continua să acorde o importanță deosebită educației financiare a consumatorilor de asigurări atât prin elaborarea unor studii si analize proprii, cât și prin desfăsurarea unor acțiuni comune, împreună cu UNSAR si ASF, menite să contribuie la creșterea gradului de cunoaștere și informare a publicului din acest domeniu.

Geanina Voda

Geanina Vodă - membru fondator FinancialIntelligence.ro Geanina Vodă, membru fondator FinancialIntelligence.ro, a fost director de calitate la cotidianul “Bursa", având o experienţă de circa 20 de ani în cadrul societății. Pe parcursul carierei profesionale, Geanina Vodă a parcurs treptele ierarhice, de la preluarea anunțurilor de mică publicitate până la conducerea executivă a societății. Geanina Voda a absolvit Facultatea de Drept din cadrul Universității Spiru Haret în anul 2004, iar în anul 2009 a obținut diploma de master în Managementul Calității din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Articole recente

SUA îşi rezervă dreptul de a-l sancţiona pe prinţul moştenitor saudit (Casa Albă)

SUA îşi rezervă dreptul de a-l sancţiona pe prinţul moştenitor saudit Mohammed bin Salman în…

8 ore ago

FBI vrea să îl aresteze pe „Bucătarul lui Putin”, oferind o recompensă de 250.000 USD

FBI l-a adăugat vineri pe magnatul cateringului Yevgeny Prigozhin, cu legături apropiate de Kremlin, pe…

9 ore ago

Huawei Forum la MWC Shanghai 2021: Avem nevoie de standarde comune de securitate cibernetică

Stabilirea unor standarde comune de securitate cibernetică a fost principalul subiect de discuţie al forumului…

9 ore ago

Incendiu violent la o fabrică de produse din ţiţei din Prahova; Două persoane au suferit arsuri pe 80% din suprafaţa corpului – VIDEO

”Un incendiu violent a izbucnit în jurul orei 19.01, la o societate comercială care are…

10 ore ago