Comunicate de presa

Brăţara, element central în cel mai mare experiment social televizat: “Insula de 1 milion”

Kanal D va rescrie modalitatea de a face reality-show cu un format inspiraţional, în care inteligenţa socială devine cel mai valoros aliat al concurenţilor

“Insula de 1 milion”, cel mai mare experiment social televizat, pe care Kanal D îl va oferi publicului său, reprezintă un nou pas în materie de formate revoluţionare de aventură, pe piaţa media autohtonă.  Super show-ul de la Kanal D (în original: “Million Dollar Island”) face diferenţa şi prin mecanismul inedit prin care participanţii îşi pot îndeplini cele mai îndrăzneţe visuri.

50 de concurenţi cu profesii, vârste, pasiuni diferite vor intra într-o competiţie individuală pentru cea mai mare miză pusă în joc de o televiziune din România, 1.000.000 de lei.  “Insula de 1 milion” duce la un alt nivel modalitatea de a face reality show, pe o insulă pustie, unde regulile sociale trebuie inventate şi unde prietenia şi inteligenţa socială sunt cei mai buni aliaţi.

50 de concurenţi şi 50 de brăţări ce valorează împreună 1.000.0000 de lei

La intrarea în concurs fiecare concurent va primi o brăţară în valoare de 20.000 de lei. Cele 50 de brăţări valoarează împreună 1.000.000 de lei, miza uriaşă a competiţiei. Obiectivul concurenţilor este acela de a aduna cât mai multe brăţări pe parcursul concursului.

Brăţara este element central al competiţiei nu numai prin valoarea sa financiară, ci şi prin puterea ei simbolică. Brăţara este sinonimă cu reuşita şi cu puterea prieteniei pentru că toţi concurentii îşi pot spori “averea” pe măsură ce înaintează în concurs în două moduri: fie câştigând brăţări în diferite probe, ce le pun la încercare condiţia fizică, anduranţa, viteza de reacţie, inteligenţa, fie “moştenind” brăţările de la concurenţii care vor părăsi competiţia pe parcurs.  Cu cât dezvoltă relaţii mai apropiate, de încredere, prietenie, alianţe, cu atât au mai multe şanse de a avansa în concurs.

Numarul brăţărilor de pe mână este aşadar direct proporţional cu succesul de care un concurent se bucură în cadrul probelor, dar şi cu modul în care a ştiut să îşi apropie alţi concurenţi.

La “Insula de 1 milion”, alianțele înseamnă totul, iar prieteniile valorează o avere.  Mai multe informaţii despre mecanismul show-ului vor fi oferite în perioada următoare prin intermediul comunicatelor de presă şi al materialelor publicate şi difuzate pe proprietăţile Dogan Media.

Articole recente

Safetech Innovations raportează venituri la nivel individual de 26,7 milioane de lei și un profit net de 6 milioane de lei, în primul semestru din 2025

Safetech Innovations (BVB: SAFE), companie românească de securitate cibernetică listată la Bursa de Valori București,…

17 minute ago

ANUNT PRIVIND OFERTA PUBLICA DE CUMPARARE A ACTIUNILOR ARCTIC STREAM S.A. LA PRETUL DE 23 LEI/ACTIUNE

aprobata prin Decizia ASF nr. 807/21.08.2025 Denumirea si sediul social al societatii vizate Societatea vizata…

22 de minute ago

Meta Estate Trust raportează, în semestrul I, venituri de 13,78 milioane lei și profit net de 4,65 milioane lei

Meta Estate Trust (simbol bursier MET), companie de tip holding care activează în sectorul imobiliar…

28 de minute ago

O divizie elveţiană a HSBC renunţă la peste 1.000 de clienţi bogaţi din Orientul Mijlociu, pe fondul presiunilor autorităţilor de reglementare

Divizia elveţiană de private banking a HSBC a început să renunțe la peste 1.000 de…

41 de minute ago

De la 50 de miliarde de dolari la faliment, investitorii calculează costul prăbușirii Evergrande pe piață

Acțiunile vor fi retrase de la cotația bursei din Hong Kong pe 25 august Listată…

o oră ago

This website uses cookies.

Read More