Banci

BRD amână plata a până la 3 rate pentru clienții retail și prelungește cu 3 luni durata facilităților pentru micro-întreprinderi

BRD Groupe Societe Generale anunță astăzi o serie de măsuri în sprijinul clienților săi, potrivit unui comunicat.

“Ca parte a efortului împotriva efectelor negative ale pandemiei de COVID-19, BRD Groupe Société Générale continuă acțiunile de sprijinire a clienților săi prin noi facilități adresate atât clienților persoane fizice, cât și micro-companiilor. Am construit împreună cu clienții noștri până acum și vom fi alături de ei și mai departe. Le oferim acum clienților care se confruntă cu dificultăți, soluții pentru a reduce efortul de rambursare. Vom depăși acest moment împreună”, a declarat Radu Topliceanu, Directorul General Adjunct al BRD Groupe Société Générale, responsabil pentru activitatea Retail.

BRD oferă soluții de sprijin pentru creditele clienților săi.

  • Pentru clienții persoane fizice ale căror venituri sunt afectate temporar de efectele pandemiei de Covid-19, banca are pregătite proceduri de amânare la plată pentru 1-3 rate, în concordanță cu nevoile lor.

De asemenea, a fost creată o adresă de mail dedicată clienților care au nevoie să beneficieze de astfel de măsuri. Aceștia sunt rugați să scrie la: impreuna@brd.ro sau să contacteze banca online, în secțiunea special creată pe www.brd.ro.

  • Și pentru micro-companiile (companii cu cifra de afaceri sub 1 milion de Euro) și clienții Persoane Fizice Autorizate care sunt afectați temporar de efectele pandemiei de Covid-19, BRD a pregătit măsuri de sprijin care susțin continuarea fără întreruperi a activității, aplicate la cerere, în funcție de situația individuală a acestora:
    • Prelungirea cu 3 luni a facilităților de credit pe termen scurt care expiră în următoarele 3 luni
    • Amânarea ratelor împrumuturilor pe termen mediu și lung, pentru o perioadă de până la 3 luni

                  Clienții micro-companii și Persoane Fizice Autorizate sunt rugați să îi contacteze în acest scop, prin e-mail sau telefon, pe responsabilii lor de clientelă.   

De asemenea, pentru a evita drumurile în agenții si pentru a gestiona mai bine bugetul in această perioadă dificilă, BRD oferă noi facilități posesorilor de carduri de credit:

  • Amână cu 30 de zile termenul de plată pentru extrasele emise în perioada 24 martie – 23 aprilie 2020. Amânarea se face atât pentru plata ratei, în cazul cardurilor de credit care au această opțiune, cât și pentru suma minimă obligatorie. Clienții pot rambursa suma în acest interval de 30 de zile dacă își doresc și dacă situația financiară le permite, sau pot aștepta extrasul următor când se va actualiza obligația de plată a acelei luni.

 

  • Extinde cu 30 de zile perioada de grație pentru plata noilor cumpărături. Astfel, toate achizițiile făcute cu plata integrală, fără rate, după data de 24 martie vor beneficia de dobânda zero în perioada de grație extinsă.

 

  • Pentru cardurile de credit cu plata în rate, extinde numărul ratelor fără dobândă de la 6 la 18. Extinderea se aplică pentru toate cumpărăturile făcute la comercianții (magazine fizice sau online) de oriunde din lume, din 24 martie până pe 31 mai 2020. Clienții pot alege opțiunea de rate extinse chiar în momentul plății sau, ulterior, printr-un simplu SMS. Astfel își pot planifica mai eficient bugetul și eșalona cheltuielile pe o perioadă mai lungă.

BRD le recomandă clienților să folosească în această perioadă canalele alternative pentru a evita aglomerările în interiorul agențiilor băncii. Între 16 martie și 16 iunie 2020, banca oferă gratuit operațiunile realizate prin platformele de online banking MyBRD Net și MyBRD Mobile.

BRD – Groupe Société Générale operează o reţea de 648 de unităţi. BRD ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a instrumentelor de plată fără numerar, cu aproximativ 2,5 milioane de carduri şi o reţea de acceptare de aproximativ 29 000   POS-uri şi aproape 1 500 ATM-uri. Activele totale ale băncii erau, la finalul anului 2019, de 55,9 miliarde RON. 

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 149.000 de angajaţi în 67 de ţări şi peste 31 de milioane de clienţi în întreaga lume, în trei activităţi-cheie: 

  •  Retail banking în Franţa
    •    Retail banking internaţional, Asigurări şi Servicii financiare pentru companii
    •    Global Banking şi Soluţii pentru Investitori

 

 

Articole recente

Euronext continuă demersurile pentru achiziţionarea Bursei din Atena

Operatorul bursier european Euronext a depus o ofertă voluntară pentru achiziţionarea tuturor acţiunilor Bursei din…

35 de minute ago

Atenționare ASF: Un cont fals de Facebook utilizează identitatea Președintelui ASF Alexandru Petrescu

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) informează publicul cu privire la apariția unui cont fals de…

o oră ago

Ministrul Mediului, la Broșteni: O să facem absolut tot ceea ce putem ca să ajutăm; nu doresc să fac o activitate populistă

Ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor, Diana Buzoianu, a declarat joi, în cadrul unei vizite efectuate…

o oră ago

Trimisul special al SUA, în Israel pe fondul crizei alimentare din Gaza şi al impasului în negocierile de la Doha

Trimisul special al SUA pentru Orientul Mijlociu, Steve Witkoff, a început joi o vizită în…

o oră ago

Guvernul a corelat normele metodologice cu prevederile Codului fiscal în ceea ce privește modificarea cotelor de TVA

Guvernul a corelat joi, prin hotărâre, dispozițiile normelor metodologice cu prevederile Codului fiscal în ceea…

o oră ago

Miruţă: Numirile în CA-uri sunt provizorii, indemnizaţiile nu depăşesc 3000 lei; selecţia s-a făcut pe bază de CV, nu politic

Numirile făcute în consiliile de administraţie ale companiilor de stat sunt provizorii, niciuna pe indemnizaţie…

2 ore ago

This website uses cookies.

Read More