Comunicate de presa

Brico Dépôt își reînnoiește certificarea DEKRA „Locații de Încredere” pentru implementarea măsurilor de siguranță împotriva COVID-19

În urma unui nou audit finalizat în cursul lunii iulie, Brico Dépôt și-a reînnoit certificatul internațional DEKRA pentru implementarea cu succes a tuturor măsurilor de siguranță și prevenție împotriva răspândirii virusului COVID-19, în toate magazinele sale din țară și în sediul central, potrivit unui comunicat de presă.

DEKRA atestă faptul că Brico Dépôt a implementat corect toate măsurile de siguranță împotriva răspândirii Covid-19, cu respectarea strictă a directivelor Organizației Mondiale a Sănătății și ale autorităților locale.

Brico Dépôt precizează: “Pandemia a adus schimbări majore pe toate planurile, care au ajuns să facă deja parte din noua noastră normalitate. Deși la momentul actual restricțiile s-au mai relaxat, în cadrul Brico Dépôt preocuparea pentru siguranța colegilor și a clienților rămâne și în prezent o prioritate. Continuăm, astfel, să respectăm toate măsurile necesare de protecție, atât pe cele impuse de autorități, cât și pe cele suplimentare pe care ni le-am asumat. Urmăm o conduită responsabilă în toate spațiile unde ne desfășurăm activitatea, cu reguli stricte de distanțare, purtarea obligatorie a măștii de protecție și continuarea sistemului work from home pentru colegii din sediul central.

Toate eforturile în această direcție au fost foarte apreciate de clienții Brico Dépôt, dar și de consumatori în general. Un studiu intern* realizat recent de companie a arătat faptul că aceștia valorizează retailerii care iau măsuri constante și investesc pentru prevenirea răspândirii virusului. Potrivit studiului, 82% dintre consumatorii intervievați au declarat că certificările obținute pentru respectarea standardelor de siguranță împotriva Covid-19 reprezintă un criteriu important în alegerea destinației de cumpărături, astfel:

15% s-au orientat mai degrabă către acele magazine cu certificări oficiale de profil; 26% au apreciat mai mult brand-urile care au făcut eforturi pentru limitarea pandemiei, în timp 24% consideră că respectivele magazine și brand-uri sunt mai responsabile cu angajații și clienții care le trec pragul.”

,,Responsabilitatea pe care o avem față de colegii, clienții și partenerii noștri ne determină să acționăm constant pentru a limita în continuare răspândirea virusului în toate spațiile noastre, iar activitatea noastră să se desfășoare în condiții cât mai sigure, la aceleași standarde stricte. Faptul că am primit această recunoaștere pentru a doua oară consecutiv nu poate decât să ne bucure, cu atât mai mult cu cât standardul DEKRA este unul internațional, care se acordă în urma unor verificări extrem de riguroase”, a menționat Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România. 

“Respectarea standardelor de siguranță a fost întotdeauna esențială pentru noi, cu precădere în contextul pandemiei. Certificarea DEKRA atestă faptul că am reușit să facem acest lucru la cel mai înalt nivel, în conformitate cu reglementările naționale și internaționale în vigoare. Certificarea este valabilă până la finalul anului”, a adăugat Răzvan Cherbel, Manager Securitate în cadrul Brico Dépôt.

“Recertificarea pe Standardul DEKRA Trusted Facility are numai beneficii în zona sanitară și de igienă. Standardul DEKRA are un număr mare de criterii de evaluare a siguranței spațiilor și se acordă numai în urma evaluărilor și controalelor în teren, ceea ce face ca acest proces să fie complet, riguros și corect. Astfel, am luat în calcul 134 de criterii, atât în verificarea documentației puse la dispoziție de Brico Depôt, cât și în vizite la sediul central și în toate cele 35 de magazine, unde am reverificat spațiile de vânzare, dar și spațiile destinate angajaților, recepției mărfurilor și spațiile de depozitare”, a declarat Cornel Iacob, Director Regional DEKRA România.

DEKRA este un furnizor global de top pentru servicii de auditare și certificare, activând în aproximativ 70 de țări. Certificarea a fost acordată în urma unui amplu proces de audit, iar criteriile de evaluare sunt numeroase și acoperă arii precum: informarea și comunicarea despre COVID-19 și măsurile de prevenție aferente; protecția personalului; atenția specială la întreținere și echipamente (inclusiv cele de aer condiționat și alimentare cu apă); supravegherea livrărilor de bunuri și servicii cu respectarea măsurilor în vigoare. 

*Studiul a fost realizat pe un eșantion de 500 de respondenți, din mediul urban.

Articole recente

SUA: Rezerva Federală menţine nemodificată dobânda,sfidând solicitările preşedintelui Donald Trump de relaxare a politicii monetare

Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…

10 minute ago

Ionuţ Aurică – numit vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală

Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…

11 minute ago

Poate exista prosperitate fără educație financiară? Cum eliminăm inegalitățile economice printr-o abordare sistemică  (analiză ISF)

Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…

2 ore ago

Foto și video de la erupția vulcanului Klyuchevskoy

 Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…

2 ore ago

Robert Cosmin Pană, numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un mandat de patru ani

Robert Cosmin Până a fost  numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…

2 ore ago

Emiratele Arabe Unite construiesc o conductă care va transporta apă desalinizată către sudul Fâşiei Gaza

Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…

4 ore ago

This website uses cookies.

Read More