Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzAproximativ 6.000 de persoane au aplicat la creditele BT cu discount din cadrul campaniei #SummerVibes, care a avut loc luni, 20 iulie, pe parcursul a 15 ore, potrivit unui comunicat de presă.
Cele mai solicitate produse au fost creditele de nevoi personale Practic BT şi împrumuturile imobiliare-ipotecare, cu 70% dintre aplicaţii, cifre care confirmă tendinţa continuării investiţiilor în planuri personale şi a creşterii investiţiilor în locuinţe – fie în cele pe care clienţii le au deja, fie în apartamente sau case noi.
În etapa de teasing a campaniei, aproape 10.000 de persoane s-au înscris pentru a primi noutăţi despre campanie, iar trei dintre acestea au câştigat prin tragere la sorţi câte un weekend în glamping, în România.
Conceptul de shopping bancar online a fost lansat pe piaţă de Banca Transilvania şi înseamnă discounturi şi beneficii la produse şi servicii. #SummerVibes a fost a doua campanie de acest gen anunţată de BT de la începutul pandemiei pentru a susţine clienţii.
Austria a pierdut acţiunea în justiţie împotriva regulilor UE care clasifică gazele naturale şi energia…
Proiectul Neptun Deep din Marea Neagră, care urmează să devină cel mai mare proiect de…
Oficialii americani își exprimă îngrijorarea cu privire la tehnologia străină din infrastructura de transport Avizul…
Rusia încearcă "să ne testeze unitatea", a declarat miercuri şefa politicii externe a UE, Kaja…
Investitorul britanic Ghai Sant Ram anunță lansarea oficială a unui nou proiect rezidențial în România,…
Prim-ministrul polonez Donald Tusk a declarat miercuri în Parlament că, în urma încălcării spaţiului aerian…
This website uses cookies.
Read More