Banci

Cardul bancar cu aplicație vocală, lansat de Thales Gemalto

89% dintre persoanele cu deficiențe de vedere spun că au fost victime ale unei fraude sau erori atunci când au plătit cumpărături sau servicii, se arată într-un studiu restrâns realizat în 2019 de Handsome and Ethik Connection, în Franța.

Persoanele cu deficiențe de vedere pot avea acum controlul asupra plăților pe care le fac. Thales și Handsome, o companie Fintech specializată în incluziune socială, au lansat o soluție tehnologică discretă și sigură prin care cardul de plată este sincronizat cu o aplicație instalată pe telefonul deținătorului, care redă audio detaliile tranzacției, potrivit unui comunicat. Descrierea fiecărei etape – suma ce trebuie plătită, validarea PIN-ului, încercări rămase în cazul unui PIN incorect, aprobarea tranzacției – este securizată și trimisă de card către telefon, astfel încât deținătorul să audă detaliile și să plătească în siguranță. Clienții sunt astfel siguri că plătesc suma corectă și nu au nevoie decât de cardul bancar și de telefon.

Cum funcționează cardul cu aplicație vocală?

Atunci când un client primește noul card trebuie doar să îl apropie de telefon pentru a sincroniza cele două dispozitive.

La fiecare plată, cardul cu aplicație vocală se sincronizează printr-o conexiune sigură cu telefonul mobil.  Telefonul redă audio suma tranzacției înainte ca utilizatorul să introducă codul PIN în terminalul POS pentru confirmarea plății. Apoi, telefonul redă audio confirmarea tranzacției.

Telefonul mobil și cardul Thales Gemalto comunică via Bluetooth.

Această soluție este compatibilă cu toate terminalele de plată existente și nu este nevoie de niciun update de software sau hardware.

Siguranța utilizării cardului cu aplicație vocală

Sincronizarea unică dintre card și smartphone asigură securitatea și confidențialitatea conexiunii.  Dacă un client își schimbă telefonul, va trebui să sincronizeze din nou cardul cu noul dispozitiv.

Misiunea Thales este să ofere tuturor soluții de plată securizate. Ultimele inovații în domeniu includ cardul cu aplicație vocală, cardul biometric cu senzor de amprentă pentru autentificare biometrică și gama de carduri din metal, pentru utilizatorii premium.

Articole recente

Aeronave poloneze şi aliate ridicate de la sol, aeroportul din Lublin închis într-un gest “preventiv”

Avioane poloneze şi aliate au fost desfăşurate sâmbătă pentru a proteja spaţiul aerian polonez din…

10 ore ago

Unicredit ar putea vinde participația în Commerzbank unei bănci din afara UE

Andrea Orcel, CEO al UniCredit, a declarat că banca italiană ar putea lua în considerare…

11 ore ago

Daniel David: Dacă moţiunea simplă trece, deşi nu sunt obligat, nu mai am de ce să fiu ministru

Ministrul Educaţiei, Daniel David, a declarat sâmbătă că îşi va da demisia din funcţie în…

12 ore ago

Guvernul spune că decizia eliminării plafonării adaosului comercial la alimentele de bază a fost luată de coaliţie

Guvernul a transmis, sâmbătă, că decizia eliminării plafonării adaosului comercial la alimentele de bază a…

12 ore ago

This website uses cookies.

Read More