Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzCompania Naţională de Căi Ferate CFR SA a lansat licitaţia deschisă, în valoare totală de 3,1 milioane de lei, pentru elaborarea studiului de fezabilitate care va sta la baza proiectului de electrificare a liniei de cale ferată Răduleşti – Giurgiu Nord, în lungime de 57 de kilometri.
Potrivit unui comunicat al CFR SA, studiul de fezabilitate pentru electrificarea liniei de cale ferată trebuie să identifice cea mai eficientă soluţie din punct de vedere tehnico-economic, în vederea obţinerii sursei de finanţare pentru implementarea obiectivului de investiţie, cu asigurarea specificaţiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României şi respectarea conformităţii standardelor impuse pentru Coridoarele Europene şi Coridoarele TEN-T.
“Menţionăm faptul că, implementarea acestui proiect, pentru electrificarea liniei de cale ferată Răduleşti-Giurgiu Nord, contribuie în mod direct nu doar la dezvoltarea transportului feroviar, dar şi la reducerea impactului asupra mediului înconjurător, prin preluarea traficului de marfă de pe ruta Bucureşti Nord-Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră”, se arată în documentul citat.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt următoarele: creşterea vitezei medii de circulaţie a trenurilor; creşterea atractivităţii transportului feroviar pe acest tronson; minimizarea efectelor negative asupra mediului; creşterea volumului de transport pe calea ferată; descongestionarea traficului feroviar din Bucureşti şi zonele limitrofe; menţinerea şi, eventual, atragerea de noi transporturi de pe Coridorul European de Marfă RFC 7 Praga – Atena pe teritoriul României; creşterea veniturilor CFR din taxa de utilizare a infrastructurii.
De asemenea, Studiul de Fezabilitate va cuprinde inclusiv datele necesare pentru obţinerea tuturor avizărilor în vederea promovării Hotărârii de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico – economici şi pentru exproprierea imobilelor aferente obiectivului de investiţii “Electrificarea şi reabilitarea liniei feroviare Răduleşti – Giurgiu Nord”, inclusiv completarea/modificarea (dacă este cazul) documentaţiei, prin implementarea tuturor cerinţelor/solicitărilor emitenţilor de avize.
Valoarea estimată a contractului este de 3.146.831 lei fără TVA, iar sursa de finanţare va fi asigurată din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR). Durata contractului este de 9 de luni. Anunţul de participare la licitaţia deschisă şi documentaţiile de atribuire sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achiziţiilor Publice (SEAP), la adresa www.e-licitatie.ro. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 23 august 2021.
Primarul PSD al Sectorului 4 Daniel Băluţă este candidatul cel mai bine plasat în intenţiile…
Divizia elveţiană de private banking a HSBC a început să renunțe la peste 1.000 de…
Acțiunile vor fi retrase de la cotația bursei din Hong Kong pe 25 august Listată…
Atacurile cu drone ale Ucrainei vizează infrastructura energetică rusă Vicepreședintele SUA afirmă că Rusia a…
Cele mai mari bănci din Statele Unite fac lobby intens pentru introducerea unor standarde naţionale…
Ministrul rus de externe Serghei Lavrov a declarat la NBC News că „nu a auzit”…
This website uses cookies.
Read More