Infrastructura

CFR: Circulaţia trenurilor pe ruta Gara de Nord-Aeroport şi retur înregistrează întârzieri din cauza unor probleme tehnice

CFR SA informează că, din cauza unor probleme tehnice neprevăzute, se înregistrează mici întârzieri în circulaţia trenurilor pe ruta ruta directă Gara de Nord – Aeroportul Henri Coandă.

“Dat fiind faptul că este prima secţie de cale ferată, pe care se aplică sistemul de operare de tip “cadenţat”, pe o linie nouă şi cu o instalaţie nouă, au apărut aceste probleme tehnice, însă ele au fost deja identificate şi vor fi rezolvate în scurt timp, astfel încât circulaţia trenurilor spre şi dinspre Aeroport să se desfăşoare in condiţii normale de trafic”.

Compania feroviară a anunţat, miercuri, că trei operatori de transport feroviar vor asigura serviciul public de transport feroviar de călători între Gara de Nord şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă, cu 72 de trenuri, odată cu intrarea în vigoare a noului Mers de Tren, valabil pentru perioada 13 decembrie 2020 (ora 00:00) – 11 decembrie 2021 (ora 00:00).

Conform unui comunicat, legătura directă între Gara de Nord şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti va fi asigurată pe relaţia Bucureşti Nord – Mogoşoaia – Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti (şi retur) de 72 de trenuri (36 de perechi), care aparţin SNTFC CFR Călători, Regio Călători şi Transferoviar Călători.

Astfel, SNTFC CFR Călători (operatorul naţional de transport feroviar de călători) va avea pe această rută 42 de trenuri, dintre care 20 de trenuri vor circula între orele 0:00 – 10:16 şi 22 de trenuri între orele 14:30 – 24:00, Regio Călători (operator privat de transport feroviar de călători) va avea 20 de trenuri, dintre care 12 trenuri vor circula între orele 21:50 – 5:36 şi 8 trenuri între orele 9:50 – 14:56, şi Transferoviar Călători (operator privat de transport feroviar de călători) – 10 trenuri, dintre care două trenuri vor circula între orele 2:30 – 3:36, şase trenuri între orele 10:30 – 14:16 şi două trenuri în intervalul 20:30 – 21:36.

Pentru asigurarea legăturii directe între Gara Bucureşti Nord şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, CFR SA a derulat două mari proiecte feroviare, şi anume: dublarea liniei de cale ferată Mogoşoaia – Baloteşti (contract în valoare 50,5 milioane lei, finanţat de la bugetul de stat) şi construcţie linie nouă pentru Racord C.F. (din zona Odăile) la Terminalul T1, Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti (contract în valoare de aproape 412,72 milioane lei, finanţat din fonduri europene şi buget de stat).

Articole recente

Exim Banca Românească prelungește oferta de economisire  cu dobânzi atractive la depozitele în lei și euro

Exim Banca Românească prelungește până la finalul lunii august oferta unică de economisire care permite…

9 ore ago

SUA şi NATO elaborează un nou mecanism de finanţare a armelor americane pentru Ucraina plătite de europeni

Statele Unite şi NATO lucrează la un nou mecanism de furnizare de echipamente militare americane…

9 ore ago

DNSC avertizează asupra unui val de înșelătorii online în care este folosită imaginea economistului Adrian Negrescu

Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează asupra unui val de înșelătorii online în care…

9 ore ago

Adrian Țuțuianu – secretar de stat în cadrul SGG; Dan Reșitnec – secretar general adjunct al Guvernului

Adrian Țuțuianu (PSD) a fost numit vineri în funcția de secretar de stat în cadrul…

9 ore ago

Un grup de acționari ai Fondului Proprietatea solicită convocarea AGA pentru anularea actualului proces de selecție a administratorului

Un grup de acționari ai Fondului Proprietatea, care dețin împreună 5,27% din capitalul social, solicită…

9 ore ago

This website uses cookies.

Read More