Afaceri

CFR Infrastructură: Linia de cale ferată care uneşte Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni este finalizată în proporţie de 97%

Linia de cale ferată Gara de Nord – Aeroportul Internaţional Henri Coandă este finalizată în proporţie de 97%, a anunţat, miercuri, CFR SA.

Noua cale ferată spre Aeroport pornește din zona de racordare (fosta Haltă Odăile) pe aproximativ 600 m, traseul continuă cu o zonă de consolidare, în lungime de 900 metri și un viaduct de 1,52 km, care supratraversează DN1, până la noua stație de călători, de la Terminalul Sosiri Aeroportul Internațional Henri Coandă. Pe întregul traseu a fost montată linia de cale ferată, constructorul executând în prezent ultimele lucrări de buraj și profilare mecanică.
Stadiul fizic de execuție al lucrărilor – 97%.
Lucrări finale de executat
Stație T1 Aeroport
◘finisaje interioare (gresie, zugrăveli, tavan fals)
◘montare instalaţii electrice, TTR, instalații sanitare, electice și termice
◘așternere membrană peroane și aplicare vopsea epoxidică
◘instalare difuzoare, camere video, grup electrogen
◘lucrări alimentări cu apă și realizare rigolă preluare ape meteorice
◘montare parapet protecție peroane
Constructii civile/viaduct:
◘montare sistem de colectare și scurgere ape meteorice de pe viaduct (pilele 9 – 10 și 25 – 37)
◘completare panouri fonoabsorbante
◘instalare canal de beton pentru cabluri (zonă viaduct)
Suprastructura:
◘Buraj 1 mecanic, km 17+500 – km 18+025
◘Profilare mecanică parțială, km 18+025 – km 18+850
Instalații semnalizare și telecomunicații
◘montare tâmplărie aluminiu container CE
◘instalare fundație semnal, rame instalații CE, cabluri SCB, duct, camerete FO și subtraversări
Drumuri
◘extindere bretea racord DN1
◘amenajări drum şi trotuar (bretea DN1 – AIHCB, bretea Peco – AIHCB) – refacere drum, montare pavele trotuar, frezare uzură
◘continuare realizare rigolă între km CF 16+629 – km 17+536;
◘lucrări canalizare pluvială la bretra DN1-AIHCB
 
Proiectul Modernizarea liniei de cale ferată București Nord – Aeroportul Internațional Henri Coandă București – FAZA I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroportul Internațional Henri Coandă București prevede construirea unei căi ferate simple pe o lungime de 2,95 km, cu 3 podete, un viaduct de 1,52 km lungime (37 de pile și o culee) care supratraversează DN1 şi o stație CF, cu linie dublă, la Terminalul T1.
Valoare contract: 398,1 milioane lei
Sursă de finanţare: fonduri europene nerambursabile
Contractant: SC ARCADA COMPANY
Constructori pe categorii de lucrări:
◘ SC ARCADA (construcții civile/viaduct)
◘ SC WIEBE (suprastructură CF)
◘ ALSTOM (instalații semnalizare și telecomunicații)
 

Articole recente

E.ON semnează un acord pentru vânzarea rețelei de distribuție a gazelor din Republica Cehă

E.ON a semnat un acord pentru vânzarea subsidiarei sale din Cehia, Gas Distribution s.r.o., către…

o oră ago

Ministerul Justiţiei din Grecia a aprobat extrădarea lui Plahotniuc în Republica Moldova

Ministerul Justiţiei din Grecia a acceptat extrădarea omului de afaceri fugar Vladimir Plahotniuc, informaţia fiind…

o oră ago

Gabriel Avrămescu, Prim-vicepreședintele ASF, a preluat și coordonarea sectorului de piață de capital

Gabriel Avrămescu, Prim-vicepreședintele ASF a preluat și coordonarea sectorului de piață de capital, în contextul…

o oră ago

LECȚII GEOPOLITICE ȘI MILITARE REZULTATE  DIN CONFLICTUL RUSIA-UCRAINA (I) – Corneliu Pivariu

„Istoria este cea mai bună profeție, dar numai pentru cei care știu să o citească.”…

2 ore ago

Kremlinul spune că Trump este “destul de cinic”, dar într-un sens pozitiv

Abordarea preşedintelui american Donald Trump în ceea ce priveşte diplomaţia este "destul de cinică", dar…

3 ore ago

Război în Ucraina: China se opune ferm oricărei presiuni a SUA sau a europenilor

China a declarat vineri că se opune ferm oricărei presiuni, după apelul preşedintelui american Donald…

3 ore ago

This website uses cookies.

Read More