Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzCompania Christian Tour a înregistrat o cifră de afaceri de 90 milioane de euro, în primele şase luni ale anului 2019, în creştere cu 57% faţă de perioada similară a anului trecut, se arată într-un comunicat al companiei remis duminică Agerpres.
Cea mai mare creştere a volumului de vânzări, în primul semestru, a fost consemnată pe destinaţiile externe, segment pe care cifra de afaceri a atins valoarea de 84 milioane de euro, cu 55% mai mult faţă de acelaşi interval al anului 2018.
“Vacanţele de tip sejur s-au detaşat în preferinţele românilor. Topul este condus de Grecia, aleasă de 48.000 de turişti, atât pe pachetele cu zbor, cât şi pe cele cu transport individual, urmată de Antalya, unde de la un an la altul avem o creştere a solicitărilor. Este şi motivul pentru care în 2019 am introdus zboruri charter către această destinaţie şi din oraşe din care nu am operat până acum precum Baia Mare. Anul acesta, numărul celor care merg în vacanţă în Antalya cu charterele noastre a ajuns la 40.000 de persoane”, a declarat Cristian Pandel, proprietarul Christian Tour.
Agenţia a vândut, în intervalul ianuarie-iunie, vacanţe în destinaţii interne în valoare de 6 milioane de euro, cele mai căutate locuri fiind litoralul (în principal, Mamaia), staţiunile balneo, cele de munte şi city-break-urile.
Pe destinaţiile exotice, vânzările au crescut în primul semestru al anului cu 36% faţă de aceeaşi perioadă din 2018. Destinaţiile cele mai solicitate sunt Thailanda, Republica Dominicană, Bali, America de Sud, China şi India.
Agenţia a înregistrat o creştere a vânzărilor de peste 20 de procente şi pe zona circuitelor culturale.
“Nu doar destinaţiile de litoral sunt căutate de turişti, ci şi programele de circuite culturale. De exemplu, programul în Rusia a avut un succes foarte mare şi am fost nevoiţi să suplimentăm grupurile de turişti. De asemenea, toate programele în Franţa sunt extrem de solicitate. Circuitele culturale în Turcia, în special în Istanbul, sunt la mare căutare, datorită preţului mic şi a programului foarte atractiv pentru turişti. Interesant este faptul că românii au început să meargă în circuite şi în Balcani: în Croaţia, Albania, Bosnia, Kosovo chiar. Sunt din ce în ce mai interesaţi de istoria acestor popoare, de obiectivele turistice, sunt încântaţi de mâncarea tradiţională”, a declarat Cristina Aldea, managerul Departamentului Circuite Culturale.
În 2018, compania a avut vânzări de 85 de milioane de euro. Conform cifrelor raportate de Ministerul Finanţelor, Christian Tour este pe locul doi ca profitabilitate în topul agenţiilor de turism, după firma Charter Broker, care face parte din acelaşi grup precum Christian Tour, respectiv Memento Group, se mai arată în comunicat.
Secretarul general al NATO, Mark Rutte, şi comandantul Suprem al Forţelor Aliate (SACEUR), Alexus Grynkewich,…
Ministra Mediului, Diana Buzoianu, l-a demis, vineri, din funcție, pe directorul Administrației Naționale 'Apele Române',…
Grupul austriac OMV, acţionarul majoritar de la OMV Petrom, a anunţat vineri că a demarat…
Compania siderurgică ArcelorMittal a luat decizia de a opri "definitiv" activitatea la fabrica sa din…
Turismul românesc n-a avut vreodată un birou de promovare mai eficient decât jurnalistul britanic Charlie…
Ministrul Finanţelor, Alexandru Nazare, a avut, în cadrul vizitei sale de lucru în SUA, mai…
This website uses cookies.
Read More