Dezvoltarea reţelei Orange a continuat şi în perioada iulie – septembrie 2020, când 1.297 de noi localităţi au primit acces la conectivitate 4G+, pentru un număr de peste 845.000 de locuitori. Astfel, la finalul lunii septembrie, 63,84% din populaţia ţării avea acces la viteze 4G+. Reţeaua 4G, la finalul celui de-al treilea trimestru, acoperea 98.99% din populaţia ţării şi 100% din cea urbană.
“În contextul crizei sanitare şi al creşterii nevoii utilizatorilor de a fi conectaţi online, consumul de date mobile a avut o creştere de 37% în T3 2020 comparativ cu T3 2019”, se menţionează în comunicat.
În august 2020, Orange a anunţat acoperire 100% 5G pentru Bucureşti, această reţea fiind astfel disponibilă şi în alte 14 oraşe: Bragadiru, Braşov, Chitila, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Măgurele, Otopeni, Ovidiu, Pantelimon, Popeşti-Leordeni, Predeal, Timişoara şi Voluntari.
De asemenea, în trimestrul 3 al acestui an a continuat extinderea reţelei proprii de fibră optică, disponibilă la nivel naţional în 178 localităţi.
Reprezentanţii companiei subliniază că digitalizarea accelerată a companiilor din perioada pandemiei şi nevoia crescută de soluţii IT a influenţat şi sectorul B2B. Veniturile pentru produsele IT&C oferite de Orange Business Services au crescut cu 21% în comparaţie cu T3 2019, iar interesul mult mai mare pentru securitate cibernetică, în contextul mutării activităţii angajaţilor în online, a dus la o creştere de aproape 26% pentru soluţia Business Internet Security.
Pe de altă parte, numărul clienţilor care au ales pentru operaţiuni financiare Orange Money a continuat să crească, cu 60% în T3 2020 comparativ cu T3 2019, ajungând la 245.000 de utilizatori. După numărul record de 1 milion de tranzacţii atins în trimestrul anterior, tranzacţiile Orange Money au ajuns la un nou prag de 1,3 milioane în T3 2020. De asemenea, s-a dublat numărul de tranzacţii cu cardurile de debit Orange Money, la peste 500.000.
Numărul clienţilor care utilizează aplicaţia My Orange a crescut cu peste 20% faţă de trimestrul anterior, în timp ce comenzile din magazinul online Orange s-au dublat.