Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzAplicaţia BT Visual Help vine cu noutăţi care completează soluţiile de banking online ale Băncii Transilvania. Opţiunile noi din BT Visual Help ajută clienţii să aplice pentru facilităţi care îi ajută să gestioneze provocările acestei perioade, cum ar fi amânarea plăţii ratelor sau deschiderea unui cont de PFA (persoană fizică autorizată) pentru a primi indeminizaţia de șomaj, potrivit unui comincat de presă.
Banca Transilvania precizează: “Aplicaţia a fost dezvoltată de CallVU şi lansată acum un an, iar pe parcurs i s-au adus constant dezvoltări noi pentru clienţii persoane fizice şi juridice. De atunci au avut loc peste 200.000 de acţiuni prin BT Visual Help. CallVU este unul dintre FinTech-urile internaţionale cu care Banca Transilvania colaborează pentru a lansa experienţe digitale clienţilor. Compania oferă o platformă omni-channel prin intermediul căreia clienţii care iau legătura telefonic cu echipa call center BT sunt ghidaţi către zona de self-banking.
Noutăţile BT Visual Help:
Alte opţiuni prin BT Visual Help:
Cum se accesează BT Visual Help, în 5 paşi:
Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…
Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…
Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…
Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…
Robert Cosmin Până a fost numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…
Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…
This website uses cookies.
Read More