Clienții IMM de la Raiffeisen Bank pot folosi telefonul sau tableta ca terminal de plată (POS) pentru serviciile și produsele lor

RaiPOS (SoftPOS – Soft Point of Sale) este aplicația care transformă telefonul sau tableta într-un terminal electronic de plată cu cardul, pentru clienții IMM de la Raiffeisen Bank. Cardurile acceptate prin acest dispozitiv cu aplicația aferantă sunt VISA sau Mastercard, atât cele de persoane fizice, cât și cele pt persoane juridice. Cerințele minime pentru dispozitivul pe care se va instala aplicația RaiPOS sunt:  sistem de operare Android minim versiunea 10.0 și funcționalitatea NFC. După instalarea aplicației, pe orice telefon sau tabletă, cu sistem de operare Andoid, dispozitivul va fi activat și poate fi utilizat în doar câteva ore.

Această nouă posibilitate de acceptare a plăților cu cardul oferită de Raiffeisen Bank răspunde nevoilor tuturor comercianților ce au ca obiect de activitate vânzarea de produse și servicii.

Cu opțiunea RaiPOS clienții noștri devin ei înșiși parte din infrastructura sistemului de plăți, prin convertirea în condiții de siguranță a telefonului lor Android în terminal de plată. Fără cablu, monitor sau hârtie, doar un telefon, care poate fi folosit oriunde, RaiPOS este o aplicație care le va face viața mai ușoară clienților noștri și afacerea lor mai sustenabilă.” explică Raluca Nicolescu, director Aria IMM la Raiffeisen Bank.

De ce ar opta un comerciant pentru o astfel de soluție?

Datorită costurilor mai reduse față de POS-ul standard – prima descarcare și activarea aplicației pe telefon/tabletă este oferită gratuit de bancă, iar de la a doua aplicație de plată costul este de doar 25 lei pe lună, comision de administrare. Cel care se ocupă de administrarea dispozitivelor înregistrate poate vedea oricând situația vânzărilor și să genereze rapoarte din portalul web de comerciant. Accesul la utilizatorii terminalelor și gestionarea drepturilor de utilizare este, de asemenea, la îndemâna administratorului.

RaiPOS este la fel de sigur ca un terminal POS standard. Pentru orice tranzactie de peste 100 lei se va introduce codul PIN. Aplicația are posibilitatea să trimită chitanța cu confirmarea tranzacției pe mail, prin cod QR sau să o afișeze pe ecranul telefonului sau tabletei.

Raiffeisen Bank deservește 2,28 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.700 de angajați, circa 300 de agenții în toată țara, 1.131 de ATM-uri și MFM-uri, o rețea de peste 27.900 de POS-uri. Pentru nevoile clienților cu depuneri mari de numerar, banca a instalat echipamente de tip Smart DropBox.

Articole recente

Autoritatea pentru Reformă Feroviară lansează în licitaţie achiziţia prin PNRR a celor 12 automotoare electrice pe hidrogen

Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) a lansat, vineri, în licitaţie achiziţia prin Planul Naţional de…

2 ore ago

După ce a anunțat oficial parteneriatul cu Grupul Superbet, clubul CSU ASE câștigă cea mai importantă competiție internă de șah

Cea mai puternică întrecere șahistică din România, Superliga Națională de Șah, desfășurată la Oradea în…

2 ore ago

Preşedintele Iohannis a semnat decretul prin care Sebastian Burduja este desemnat ministru interimar al Educaţiei

Preşedintele Klaus Iohannis a semnat, vineri, decretul prin care ministrul Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Sebastian…

2 ore ago

Blue Air amână pentru a doua oară reluarea zborurilor, prevăzută pentru 10 octombrie

Operatorul aerian low-cost Blue Air nu va relua zborurile din 10 octombrie însă anunţă că…

2 ore ago

Ministrul de externe PÉTER SZIJJÁRTÓ, la un eveniment organizat de Huawei: Ungaria nu va discrimina niciodată investitorii, în funcție de țara lor de origine

*„Există o singură cerință: investitorii trebuie să respecte legile și reglementările”, a declarat Péter Szijjártó,…

2 ore ago