Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzClienții persoane fizice de la Banca Românească pot beneficia de suspendarea temporară, de până la 2 luni, a plății ratelor datorate, potrivit unui comunicat. Astfel, pentru credite ipotecare, consum cu ipotecă, sau nevoi personale, pe baza solicitărilor clienților făcute prin call center la numărul de telefon 021 304 81 00, sau pe site-ul bancii, www.banca-romaneasca.ro în secțiunea Asistență Clienți/Solicitări (https://www.banca-romaneasca.ro/despre-noi/contact/solicitari/reclamatia-ta.html), plata ratelor poate fi amânată pentru una sau două luni. Acest lucru înseamnă că ratele nu vor deveni scadente în perioada solicitată.
Pentru clienții care dețin unul dintre produsele “Card de credit MasterCard Standard” sau “Card de credit MasterCard Gold”, Banca Românească extinde automat, până pe 15 mai 2020, perioada de grație.
Măsurile sunt luate în contextul eforturilor depuse de întreaga comunitate din România și de către autorități pentru prevenirea infecției cu COVID-19 (coronavirus) și are în vedere limitarea deplasărilor clienților Banca Romanească în sucursale. Această facilitate este acordată tuturor clienților persoane fizice, indiferent de situația lor (nu doar celor aflați în auto-izolare la domiciliu sau în carantină).
Grupul austriac OMV, acţionarul majoritar de la OMV Petrom, a anunţat vineri că a demarat…
Compania siderurgică ArcelorMittal a luat decizia de a opri "definitiv" activitatea la fabrica sa din…
Turismul românesc n-a avut vreodată un birou de promovare mai eficient decât jurnalistul britanic Charlie…
Ministrul Finanţelor, Alexandru Nazare, a avut, în cadrul vizitei sale de lucru în SUA, mai…
Individul suspectat de uciderea activistului conservator Charlie Kirk, reținut de autorități, a fost identificat ca…
EssilorLuxottica va examina cu atenţie o posibilă investiţie în grupul Armani, după ce creatorul de…
This website uses cookies.
Read More