Energie

Coca-Cola HBC România, Paviani și Scania – parteneriat pentru a reduce emisiile de CO2  

Compania Coca-Cola HBC România, în parteneriat cu Paviani Eurocar, furnizor de servicii de transport ai acesteia și producătorul de autocamioane Scania, folosesc în premieră un camion care funcționează pe bază de gaz natural comprimat (CNG), un combustibil ce permite reducerea cu 15% a emisiilor de dioxid de carbon generate în atmosferă față de cele produse de un camion clasic, alimentat cu motorină. Prin acest parteneriat, cele trei companii și-au asumat un obiectiv comun: reducerea impactului serviciilor de transport asupra mediului, prin promovarea inovației tehnologice ca pilon de sustenabilitate, potrivit unui comunicat al companiei.

Camionul, pus la dispoziție de Paviani Eurocar și Scania, face parte dintr-un proiect pilot și va efectua curse între cele 18 depozite ale Coca-Cola HBC de pe teritoriul României.

Comparativ cu combustibilii clasici, gazul natural comprimat (CNG) are un impact mult mai redus asupra mediului, este mai economic și mai sigur, iar din punct de vedere al eficienței tehnice, mărește durata de viață a motorului.

Această inițiativă, aflată în stadiul de proiect-pilot, este comunicată în cadrul platformei de sustenabilitate După Noi. Lansată în 2016, platforma După Noi reflectă filosofia de sustenabilitate a Coca-Cola HBC, aceea de a lăsa în urmă o lume mai bună, prin protejarea mediului și a resurselor, prin implicarea în proiecte relevante pentru comunitate și promovarea valorilor și tradițiilor din România.

Grija față de mediu și sustenabilitatea sunt piloni importanți din strategia pe termen lung și termen scurt a companiei, integrate în toate operațiunile pe care le derulăm. Printre măsurile pe care le luăm pentru reducerea impactului pe care îl avem asupra mediului se numără și reducerea emisiilor de CO2 rezultate din activitățile de transport și distribuție a băuturilor noastre. Obiectivul nostru este ca, după finalizarea perioadei de testare, să ne extindem la o flotă mai mare de astfel de camioane. Așa cum puteți vedea în cele mai recent Raport de Sustenabilitate al companiei noastre, Coca-Cola HBC România folosește în procesele de producție doar energie din surse regenerabile și curate și a redus deja, în 2017 față de 2015, cu 7% nivelul emisiilor celor trei fabrici din România și cu 15% consumul de apă implicat în procesele de producție. Acestea – și multe alte măsuri pe care le luăm pentru protecția mediului și sprijinirea comunităților – fac din compania noastră cea mai responsabilă companie de pe piața locală, conform studiului CSR Index din ultimii trei ani”, a declarat Jevgeni Rudkovski, Supply Chain Manager al Coca-Cola HBC România.

M-am alăturat acestui proiect din două motive: în primul rând, nu putem privi nepăsători cum casa noastră se degradează din ce în ce mai mult. Aerul, apa, solul, sunt grav afectate de poluarea mediului. Cu toții putem lua măsuri, chiar și la scară mai mică, dacă realizăm că schimbarea pornește de la fiecare dintre noi.  Apoi, este provocarea profesională: a fi în pas cu tehnologia, pentru mine, înseamnă evoluție, iar a testa și aplica soluțiile inovatoare printre primii nu poate decât să-mi aducă o satisfacție enormă”, a precizat  Alexandru Păun, director al companiei de transport Paviani.

Protejarea planetei și a mediului înconjurător trebuie să fie, azi, una dintre cele mai importante priorităţi pentru orice companie și persoană de pe planetă. Dar numai când ne unim forţele cu alţi jucători cheie, vom putea atinge aceste obiective ambiţioase. Formând acest parteneriat, vom avea o poziţie unică pentru a implementa soluţii inteligente, eficiente şi sustenabile pentru transportul şi logistica noastră. În ultimii ani, am demonstrat că trecerea către un transport comercial sustenabil a început să funcţioneze, iar piaţa răspunde. Totuşi, trebuie făcut mai mult pentru a diminua efectul nociv al emisiilor gazelor de seră.  Nimeni nu poate face asta singur, ci doar prin cooperare vom reuşi. Iată de ce fundaţia pe care o punem acum cu acest parteneriat este un pas foarte important, reprezentând modalitatea în care vom realiza oschimbare reală”, a spus Mihai Pașol, Director de Marketing & Comunicare la Scania România.

Articole recente

FlyLili îşi asumă plata restanţelor către stat şi aplică măsuri ferme pentru redresare şi continuitate

Compania aeriană FlyLili anunţă că, după un 2024 dificil, marcat de pierderi operaţionale generate de…

4 ore ago

Larry Ellison l-a detronat pe Elon Musk din poziţia de cel mai bogat om de pe Planetă

Larry Ellison l-a detronat pe Elon Musk din poziţia de cel mai bogat om de…

5 ore ago

Hidroserv va finaliza lucrările de retehnologizare a hidroagregatelor 1-4 şi instalaţiile generale ale centralei CHE Stejaru

Societatea de Servicii Hidroenergetice Hidroserv a câştigat contractul "Retehnologizare CHE Stejaru. Retehnologizare HA1,HA2,HA3,HA4 şi instalaţii…

5 ore ago

Austria pierde acţiunea în justiţie împotriva regulilor UE privind gazele naturale şi energia nucleară

Austria a pierdut acţiunea în justiţie împotriva regulilor UE care clasifică gazele naturale şi energia…

7 ore ago

This website uses cookies.

Read More